کد خبر: 137399
A

رئیسی وارد کرمان شد

سید ابراهیم رئیسی با همراهی جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم و در آخرین مرحله از دور نخست سفرهای استانی دولت در سفری دو روزه به استان کرمان سفر کرد.

رئیسی وارد کرمان شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رییس جمهور ظهر امروز پنجشنبه ۲۰ مردادماه با همراهی جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم و در آخرین مرحله از دور نخست سفرهای استانی دولت در سفری دو روزه به استان کرمان سفر کرد.

به گفته استانداری کرمان، حضور در جمع مردم کرمان و جیرفت، نشست با فعالین اقتصادی استان با محوریت فعالیت های معدنی، سفر به شهرستان جیرفت، حضور در نشست شورای اداری استان، نشست با نخبگان و ایثارگران، نشست با فعالین فرهنگی و بانوان استان، نشست خبری به منظور جمع بندی و اعلام مصوبات سفر از برنامه های سفر دو روزه آیت الله رئیسی به استان کرمان است.

قرار است در این سفر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی ‌ابوالقاسم دولابی از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، رییس جمهور را برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه تخصصی به استان کرمان همراهی کنند.

همچنین به منظور بررسی مسائل و مطالبات، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌ها، دیدار با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری، تعدادی از معاونان رئیس جمهور نیز به عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی به استان کرمان سفر می‌کنند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر