کد خبر: 137488
A

وزیر کشور: جامعه ایرانی «افسرده» نیست

احمد وحیدی وزیر کشور معتقد است که آمارهای اعلام شده درباره میزان افسردگی جامعه ایرانی یکی از القائات غلط و بی ربط است.

وزیر کشور: جامعه ایرانی «افسرده» نیست

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد وحیدی وزیر کشور در بخشی از نشست گردهمایی روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گفت: بزرگترین آسیب کشور بحث اعتیاد است، و این‌یک معضل بزرگ است و سازمان‌هایی وجود دارد که به این کار می‌پردازند. ما دست نیاز به تشکل‌ها دراز میکنیم این‌کار باید توسط شما جل شود. دولت در جا‌هایی که نیاز به کمک باشد ورود خواهد کرد، اما اصل کار باید توسط مردم و تشکل‌های مردمی حل شود.

وی گفت: بیش از مشکلات اقتصادی، کشور درگیر مشکلات فرهنگی اجتماعی است. باید برای این‌موضوع راهکار پیدا شود. با حل مشکلات اجتماعی زمینه رشد اقتصاد فراهم‌می‌شود. یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می‌گویند ایرانی‌ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند این مورد قبول نیست، بسیاری کار‌های بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است.

وحیدی عنوان کرد: دیگر القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی‌ربطی است.

وزیر کشور با اشاره به طرح شکایت یک تشکل از کشور سوئد برای تحریم دارو‌های بیماران پروانه‌ای گفت: این شکایت بین المللی کار بسیار خوبی است. تشکیلات در سطح بین المللی فعالیت ضعیفی دارند ما در این امر مشوق هستیم و هر نوع حمایتی که لازم باشد را انجام می‌دهیم. باید تشکل‌ها در سطح بین المللی حرف بزنند و از حقوق مردم دفاع کنند.

منبع: برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر