کد خبر: 137523
A

ارگان مطبوعاتی دولت: حمله به سلمان رشدی نشان داد غیرت اسلامی هنوز وجود دارد

ارگان مطبوعاتی دولت از حمله به سلمان رشدی استقبال کرده و در در حمایت از این حمله نوشته "این حمله نشان می دهد که غیرت اسلامی هنوز وجود دارد" این ارگان رسمی اطلاع رسانی نوشت: پس از گذشت 33 سال از صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، یک غیرایرانی در قلب امریکا، حکم دفاع از مقدسات اسلامی و بزرگترین امر مقدس آن، یعنی «حدود» خدا را اجرا می‌کند.

 ارگان مطبوعاتی دولت: حمله به سلمان رشدی نشان داد غیرت اسلامی هنوز وجود دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ارگان رسمی دولت از حمله به سلمان رشدی استقبال کرده و در در حمایت از این حمله نوشته "این حمله  نشان می دهد که غیرت اسلامی هنوز وجود دارد"

روزنامه ایران نوشت: پس از گذشت 33 سال از صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، یک غیرایرانی در قلب امریکا، حکم دفاع از مقدسات اسلامی و بزرگترین امر مقدس آن، یعنی «حدود» خدا را اجرا می‌کند.

اقدام «هادی مطر» جوان 24 ساله لبنانی‌الاصل، یک پیام بزرگ را در خود جای داده و آن وجود محبت پیامبر(ص) در دل مسلمانان و عمق ایمان آنان به عقاید خود است؛ عقایدی که با مرور زمان، تمسخر و هتاکی‌هایی که در طول سال‌های اخیر در اروپا شاهد آن بوده‌ایم، تضعیف نشده و رنگ نباخته است.

همراه با این اتفاق، همدلی مردمی و خوشحالی جمعی نیز رخ داده است. آن گونه نیست که با گذر زمان مسلمانان دچار آسیمیلیزه -ذوب فرهنگی- و فراموشی عقاید شده و بگویند که کارهای اینچنینی خلاف دیسیپلین بین‌المللی است. آنان اتفاقاً معتقد هستند که حکم الهی در مورد کسی که سبّ پیامبر(ص) می‌کند باید اجرا شود و بر چهارچوب‌ها و خط قرمزهای خود در دوره به اصطلاح مدرن هم ایستاده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر