کد خبر: 137596
A
موضع دوپهلوی سخنگوی وزارت خارجه:

مذاکرات وین پیشرفت داشته اما تمامی مطالبات ایران تأمین نشده است!

سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران گفت: در این دور از مذاکرات پیشرف‌تهای نسبی حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها به صورت کامل تامین کننده مطالبات قانونی ایران نیست.

مذاکرات وین پیشرفت داشته اما تمامی مطالبات ایران تأمین نشده است!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه درنشست خبری خود با خبرنگاران گفت: در این جنگ هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی فرو پاشید و بذر مقاومت ثمر بخشید.

وی در این ارتباط یاد شهدای مقاومت از جمله شهیدان سلیمانی و همدانی را گرامی داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ارتباط با مذاکرات وین و جمع بندی ارایه شده در جدیدترین دور مذاکرات از سوی انریکه مورا و نگاه ایران به این جمع بندی گفت : مشورت‌های جدی در عالی‌ترین سطوح در این زمینه انجام شده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: ما به صورت دقیق می توانیم بگوییم که در مرحله پیشرفت قرار داریم، اما این که بگوییم  که به توافق نزدیک شدیم و این دور از گفت‌وگو ها به توافق منتهی می‌شود معطوف به برآورده شدن انتظارت به حق ایران است. حتما زمینه برای توافق است، مشروط به این که خطوط قرمز ما رعایت شود، منافع اساسی کشور تامین شود، در صورتی که چنین موضوعی محقق شود حتما زمینه برای انجام توافق در آینده نزدیک وجود دارد.

کنعانی تاکید کرد: در این دور از مذاکرات پیشرف‌تهای نسبی حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها به صورت کامل تامین کننده مطالبات قانونی ایران نیست.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر