کد خبر: 137653
A

سخنگوی دولت از اجرایی شدن «رتبه‌بندی معلمان» خبر داد

علی بهادری جهرمی در نشستی با اصحاب رسانه گفت: رتبه‌بندی معلمان در حال اجراست و معلمان در حال بارگزاری مدارک طبق زمان‌بندی وزارت آموزش و پرورش هستند.

سخنگوی دولت از اجرایی شدن «رتبه‌بندی معلمان» خبر داد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره قانون رتبه‌بندی معلمان، گفت: بعد از ده سال از بلاتکلیفی معلمان که این موضوع اجرا نشده بود، قبل از یک‌سالگی دولت سیزدهم این وعده رییس‌جمهور اجرا شد و مصوبه مجلس به تایید دولت رسید و ما هم آیین‌نامه آن را نوشتیم.

وی افزود: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در چارچوب قانون تدوین شده و ایرادات آن طبق نظر هیات تطبیق مقررات مجلس برطرف شده بود. سازمان برنامه و بودجه مبلغی را برای علی‌الحساب در اختیار قرار داده تا پیش از اجرای نهایی آن، مبالغی در اختیار است تا برای معلمان علی‌الحساب فعلا در پایین‌ترین سطح  رتبه‌بندی پرداخت شود تا مبالغ قطعی نیز اجرایی شود.

سخنگوی دولت گفت: رتبه‌بندی معلمان در حال اجراست و معلمان در حال بارگزاری مدارک طبق زمان‌بندی وزارت آموزش و پرورش هستند و دولت خوشحال است که توانسته این وعده انتخاباتی خود را عملی کند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر