کد خبر: 137799
A

استاندار بوشهر: مدیریت های اجرایی به فعالان قرآنی ‌واگذار می شود

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: کلام وحی مایه هدایت و سعادت جامعه بشری و برای نهادینه شدن این کلام در جامعه و استفاده از ظرفیت کلام خدا و آیات الهی برای پیشبرد اهداف جامعه و انقلاب اسلامی یکی از راهکارهای مهم آن واگذاری مدیریت برخی از حوزه‌های اجرایی به فعالان قرآنی است.

استاندار بوشهر: مدیریت های اجرایی به فعالان قرآنی ‌واگذار  می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از احمد محمدی زاده در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار کرد:  کلام وحی مایه هدایت و سعادت جامعه بشری و برای نهادینه شدن این کلام در جامعه و استفاده از ظرفیت کلام خدا و آیات الهی برای پیشبرد اهداف جامعه و انقلاب اسلامی یکی از راهکارهای مهم آن واگذاری مدیریت برخی از حوزه‌های اجرایی به فعالان قرآنی است.

وی اضافه کرد: این مدیران ضمن اینکه می‌توانند فعالیت تخصصی خود را انجام دهند، ارزش‌های دینی، اسلامی و انقلابی نیز در ضمن مدیریت پیگیری و دنبال می‌کنند.

محمدی زاده ادامه داد: هیچ کلامی بالاتر از آیات الهی و کلام خداوند متعال نیست و آیات الهی هیچ گاه کهنه نمی‌شود و همواره مورد استفاده بشریت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کلام وحی مربوط به همه جامعه بشری در تمام جهان است گفت: کلام وحی اصلی‌ترین کلام و نزدیکترین موضوع به نیاز بشری است.

استاندار بوشهر گفت: منشاء بیشتر مطالب و بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را کلام وحی است و به همین دلیل تمام سخنان و بیانات امام راحل به دل می‌نشیند و مورد مقبولیت جامعه بشریت قرار دارد.

محمدی‌زاده گفت: هر مطلب و سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب یا مبتنی بر آیات الهی و یا منبعث از حدیث ائمه طهارت ( ع) است.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دینی و انقلابی بر گرفته از کلام وحی سبب ماندگاری نظام اسلامی شده است گفت: شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیکترین کسانی بودند که هستی و عمر خود را به جامعه اسلامی تقدیم و ارائه کرده‌اند و باید پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های آنها باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر