کد خبر: 138022
A

دفاع ضمنی قالیباف از بانک‌ها/ از بلندگوی مجلس نگویید بانک‌ها رباخوار هستند!

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از نمایندگان مجلس گفت: همه قراردادها و عقودی که در بانک ها انجام و تائید می شود و جاری و ساری است در شورای فقهی تائید شده و شرعی است.

دفاع ضمنی قالیباف از بانک‌ها/ از بلندگوی مجلس نگویید بانک‌ها رباخوار هستند!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به موضوع اهداف بانک مرکزی در پیشنهادی گفت: موضوع مدیریت و برنامه ریزی جهت صفر کردن سود بانکی ظرف 10 سال را پیشنهاد می دهیم.

دکتر قالیباف در پاسخ به صباغیان بافقی مطرح کرد: آقای صباغیان من این نکته را مطرح می کنم و شما در هر پیشنهادی مرتب این موضوع را می گویید که بانک های ما ربا می گیرند این موضوع درست نیست که از بلندگوی جمهوری اسلامی در مجلس، می فرمایید که بانک ها ما ربا می گیرند.

رئیس مجلس ادامه داد: این حرف صحیح نیست، همه قراردادها و عقودی که در بانک ها انجام و تائید می شود و جاری و ساری است در شورای فقهی تائید شده و شرعی است. نکته ای که شما می فرمایید این است که در منتهی الیه زنجیره کارهای بانکی عده ای یا افرادی با مجموعه بانک کار صوری انجام می دهند و این موضوع را نباید جزو قوانین و مقررات بانک ها قرار دهید، خواهش می کنم به این موضوع دقت کنید.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر