کد خبر: 138031
A

سردار سلامی: شهید سلیمانی در عین فروتنی، اقتدار داشت

فرمانده کل سپاه با تمجید از شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از عواملی که شهید سلیمانی را عزیز و مردم‌پسند کرد، تواضع و فروتنی وی در عین اقتدار بود.

سردار سلامی: شهید سلیمانی در عین فروتنی، اقتدار داشت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح با حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص اهمیت جایگاه سازمان که فرموده‌اند سازمان قضایی نیروهای مسلح بایستی با اقتدار و البته حکیمانه کارش را پیش ببرد، اظهار داشت: این دیدگاه معظم له به دلیل اهمیت نیروهای مسلح است؛ چرا که آن‌ها ضامن اقتدار کشور هستند.

حجت‌الاسلام پورخاقان با اشاره به اینکه صیانت و پیشگیری از وقوع جرم از دیدگاه معظم‌له در سازمان قضایی نیروهای مسلح اولویت کاری است، گفت: جرایم در نیروهای مسلح البته اندک است، اما وقوع همین اندک نیز زیبنده و قابل قبول نیست.

وی افزود: به لطف خدا نیروهای مسلح ما در بین نیروهای مسلح کل دنیا می‌درخشند و طبق نظرسنجی صورت گرفته از مردم در خصوص میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های مختلف، نیروهای مسلح دارای رتبه دوم در کشور هستند و این نشان از اطمینان و اعتماد مردم به نیروهای مسلح است.

سازمان قضایی نیروهای مسلح در حوزه رسیدگی به‌روزتر و با نشاط‌تر شده است

در ادامه، فرمانده کل سپاه در این دیدار با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح نهادی پاکیزه، درخشنده در قوه قضاییه و جمع صالحان است، اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح الگو و مدل بسیار خوبی برای سیستم قضایی کشور محسوب می‌شود.

سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت اقدامات خوبِ پیشگیرانه سازمان قضایی در صیانت از نیروهای مسلح، گفت: برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

وی با بیان خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلیمانی، تصریح کرد: یکی از عواملی که شهید سلیمانی را عزیز و مردم‌پسند کرد، تواضع و فروتنی وی در عین اقتدار بود.

فرمانده کل سپاه افزود: ارزش نیروهای مسلح در جامعه به همین پاک بودن آن‌هاست؛ چرا که آن‌ها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می‌کند.

سرلشکر سلامی پس از این دیدار با حضور بر مزار شهید گمنام تدفین شده در سازمان قضایی نیروهای مسلح به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر