کد خبر: 138041
A

شکایت رضا گلپور از «محسن آرمین» و «جواد امام»

رضا گلپور فعال رسانه‌ای با انتشار یادداشتی توضیحاتی را در خصوص شکایت خود علیه چند فرد و رسانه را منتشر کرد.

شکایت رضا گلپور از «محسن آرمین» و «جواد امام»

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رضا گلپور فعال رسانه‌ای در یادداشتی اختصاصی برای دیده‌بان ایران؛ اعلام کرد از محسن آرمین ، جواد امام ، سایت خبری صبح ما (تریبون مجمع ایثارگران ) کانال خبری امتداد و دیگر سایتهای منتشر کننده یادداشتی با عنوان "ماسونی به رسم باشد نه تهمت" 26 مردادماه رسما شکایت کرده است.

گلپور در توضیح دلیل شکایتش نوشت: آقای حسین شریعتمداری سرپرست مؤسسه کیهان اخیراً طی سرمقاله‌ای در روز 22 مرداد با عنوان او یک «فراماسون» است! پیرامون فراماسون بودن آقای میرحسین موسوی موارد مهم و معتنابهی را  با توجه به مستندات تاریخی مطروحه توسط شهید سید حسن آیت و پروفسور محمد مکری (استاد دانشگاه سوربُن فرانسه و اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو به حکم آقای بازرگان و توشیح امام خمینی ) منتشر نمود که قابل دقت و تامل جدی است و در پی آن آقای محسن آرمین در نقد آن سرمقاله کیهان ، یادداشتی را در روز 24 مرداد منتشر نموده که بخشهایی از آن مصداق اشاعه اکاذیب،توهین و افترا به بنده است که دلیل شکایتم از آنها گردید.

در بند 5 مقاله آقای آرمین که ابتدائاً توسط آقای جواد امام منتشر گردیده درباره اینجانب نوشته: رضا گلپور که سال‌ها یار و همکار حسین شریعتمداری در کیهان بود و به شیوه شریعتمداری علیه اصلاح طلبان داستان‌سرایی می‌کرد و امروز به اتهام جاسوسی در زندان به سر می‌برد ...

واضح است که هر سه مورد کذب محض است چرا که اولاً هرگز کارمند ویا هرگونه پرسنل کیهان نبوده ام.. در واقع هر چند در چندین مورد یادداشتها و مقالاتم به عنوان خبرنگار و پژوهشگری آزاد در آن روزنامه همانند روزنامه ها و رسانه های دیگری منتشرگردیده (که صد البته بدان مفتخرم ) اما هرگز یار و همکارِ حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نبوده ام! و حتی انتقادات تندی هم به برخی مواضع او داشته ام.

ثانیاً بنده در تاریخ سوم مهر 1400 پس از تبرئه از تمامی اتهامات امنیتی آزاد گردیده و جمله آقای آرمین { یعنی ... (گلپور) امروز به اتهام جاسوسی در زندان به سر می‌برد }  ضمن اینکه محضاً مصداق کذب می باشد بلکه با به کارگیری الفاظی نظیر  در زندان به سر بردن به اتهام جاسوسی اینجانب نیز مصداق روشن افترا است.

ثالثاً هرگز علیه کسی داستانسرایی! نکرده ام و چون پژوهشگر امور فرهنگ ، امنیت و اطلاعات با گرایش مستندسازی رسانه ای بوده ام حتی یک مورد داستان سرایی هم در کارنامه ام ثبت نیست و این جمله نامبرده هم ضمن اینکه نوعی توهین و تحقیر هم دارد اکیداً مصداق اشاعه اکاذیب است.

رابعاً  آقای محسن آرمین در قسمت پایانی بند 5 مقاله فوق درباره اینجانب رضا گلپور نوشته :

"... چنان که مشاهده می‌شود سند ادعای حسین شریعتمداری ، «جمعبندی» و احتمال کذّاب دیگری {یعنی رضا گلپور} مانند خود اوست و نه حتی اتهام مرحوم محمد مکری علیه میرحسین موسوی !! "

ملاحظه می فرمائید استفاده از صفت کذّاب برای اینجانب مصداق روشن اشاعه اکاذیب و همزمان مصداق تحقیر ، اهانت و توهین راجع به بنده می باشد. 

خامساً آقای محسن آرمین مقاله فوق درباره آقای حسین شریعتمداری نوشته است :

 "... منطق او( حسین شریعتمداری ) در این سرمقاله منطق مرسوم کیهان یعنی مجموعه‌ای از ادعاهای دروغ و توهم آلود و مالیخولیایی است... ...کیهان با خبرسازی‌های خود رهبری را هم به موضع خطا انداخته است... مدیر مسؤل کذاب کیهان ... خوانندگان خود را ساده لوحانی فرض کرده است که هر ادعای توهم آلودی را می‌پذیرند... من به واقع نمی‌دانم حسین شریعتمداری تا چه اندازه به آخرت ایمان دارد و اگر ایمان دارد آیا باوردارد که روزی در محضر خدا باید پاسخگوی هتک‌حرمت‌ها و دروغ‌ها و بهتان‌های هر روزه خود علیه انسان های شریف و بی‌گناه باشد ... کارنامه شریعتمداری پر است از تهمت و بهتان و افترا علیه کسانی که ان‌ها را مخالف «نظام»(بخوانید قدرت) می‌داند. «نظام» در ذهن منجمد حسین شریعتمدار عین اسلام است و برمنتقد یا مخالف «نظام» هر دروغ و تهمتی رواست حتی اگر مرجع تقلید باشد."

و چون آقای محسن آرمین در این مقاله تصریح نموده: " چنان که مشاهده می‌شود سند ادعای حسین شریعتمداری «جمعبندی» و احتمالِ کذاب دیگری مانند خود اوست (اشاره دقیق به رضا گلپور)  "

بر این پایه کلیه اکاذیب ، اهانتها و افترائات نسبت داده شده آقای محسن آرمین به آقای شریعتمداری نیز عینا به اینجانب هم نسبت داده شده است ...!

«گفتنی است؛ سایت دیده‌بان ایران تنها بر اساس رسالت خبری خود مطالب آقای گلپور را منتشر کرده  است.»

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر