کد خبر: 138101
A

حمایت آیت‌الله جنتی از دولت: شاهد اتفاقات امیدوارکننده از سوی دولت هستیم

دبیر شورای نگهبان گفت: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آنها از اعضای دولت و به ویژه رئیس‌جمهور پرتلاش، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تشکر می‌کنیم و توفیق آنها را در ادامه راه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمائیم.

حمایت آیت‌الله جنتی از دولت: شاهد اتفاقات امیدوارکننده از سوی دولت هستیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱) طی سخنانی در جلسه این شورا با بیان اینکه امروز روز اول هفته دولت است و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم، گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این هفته را به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی تبریک می‌گوئیم و از خداوند می‌خواهیم توفیق خدمت بیشتر را به آنها عطا کند.

وی درباره عملکرد یک ساله دولت سیزدهم گفت: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آنها از اعضای دولت و به ویژه رئیس‌جمهور پرتلاش، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تشکر می‌کنیم و توفیق آنها را در ادامه راه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمائیم.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه برمبنای تعالیم اسلامی و از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است، تصریح کرد: مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.

آیت‌الله جنتی سفرهای استانی دولت را عامل مهمی برای ایجاد همدلی و همراهی مردم در جهت حل مشکلات کشور دانست و گفت: ارتباط بی‌واسطه با مردم، دولتمردان را در شرایط واقعی قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیمات درستی برای حل مشکلات کشور اتخاذ کنند.

وی افزود: خداوند مردم شریف ایران که صادقانه عمری را در خدمت اسلام، انقلاب و نظام بودند حفظ و دشمنانشان را زمین‌گیر کند

منبع: روابط عمومی شورای نگهبان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر