کد خبر: 138142
A

رییس دفتر رئیسی: اختلافی در دولت وجود ندارد/ رییس‌جمهور با کسی عقد اخوت نبسته است

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رییس‌جمهور گفت: تیم اقتصادی دولت از نظر مبانی فکری مشترک است؛ اگر اختلاف نظر جزئی نیز باشد در مرحله قبل از تصویب است و بعد از تصویب همه خودشان را مقید می‌دانند که تصمیم نهایی دولت را اجرا کنند.

رییس دفتر رئیسی: اختلافی در دولت وجود ندارد/ رییس‌جمهور با کسی عقد اخوت نبسته است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما درباره مردمی بودن دولت سیزدهم اظهار کرد: شعار این دولت همین بوده و با باور و اعتقاد به مردم کار می‌کند؛ خیلی ها ادعای مردمی بودن را داشتند ولی دولت مردمی آیت‌الله رئیسی برای خود ماموریتی غیر از خدمت گذاری به مردم نمی‌شناسد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: آیت‌الله رئیسی جایگاه دستیار مردمی سازی دولت را ابداع کرد تا به این مسئله مهم به طور ویژه رسیدگی شود.

اسماعیلی با اشاره به اعتماد متقابل بین دولت و مردم بیان کرد: در سفرهای استانی یکی از ویژه برنامه های ما، نشست با نمایندگان اقشار مردم بوده که ۲ ساعت طول می‌کشد.

وی درباره اولویت های اصلی رئیس‌جمهور گفت: دو دغدغه اصلی آقای رئیس‌جمهور تأمین سلامت و معیشت مردم بوده است؛ در بحث اصلاح یارانه‌ها نیز شاهد دغدغه های آقای رئیس‌جمهور درباره معیشت مردم بودیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شایعات پیرامون اختلاف میان تیم اقتصادی دولت تصریح کرد: اصلاً این تحلیل که القا شده درست نیست؛ تیم اقتصادی دولت از نظر مبانی فکری مشترک است؛ اگر اختلاف نظر جزئی نیز باشد در مرحله قبل از تصویب است و بعد از تصویب همه خودشان را مقید می‌دانند که تصمیم نهایی دولت را اجرا کنند. در مقام اجرا بین تیم اقتصادی حتی یک درصد اختلاف وجود ندارد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی پیرامون جریان دیدارهای وزرا با رئیس‌جمهور اظهار کرد: انتظار وزرا برای دیدار با رئیس‌جمهور در حد چند ساعت و نهایتاً یکی دو روز است. اگر خیلی مسئله خاصی باشد، بلافاصله بعد از جلسه هیئت دولت وزرا در همان محل با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره زمان معرفی وزیر پیشنهادی کار، به مجلس گفت: ان‌شاءالله پیش‌بینی می‌شود که تا قبل از پایان هفته آینده وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که صحبت ها درباره تغییر در کابینه دولت چقدر جدی است،؟ بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور با هیچکس احد اخوت نبسته‌اند؛ تغییر یا باقی ماندن برای بنده به عنوان رئیس دفتر و سایرین، در مدار کارآمدی است، اگر کسی کارنامه موفق داشته باشد که الحمدالله همه کار می کنند و در دولت حضور خواهند داشت.


منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر