کد خبر: 138157
A

سردار سلیمانی: دولت سیزدهم «فرهنگ جهاد» و «ایثارگری» را به میدان خدمت وارد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های دولت سید ابراهیم رئیسی گفت: در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های روزافزون خواهیم بود‌.

سردار سلیمانی: دولت سیزدهم «فرهنگ جهاد» و «ایثارگری» را به میدان خدمت وارد کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در آیین تجلیل و قدردانی از عوامل و فعالین برگزاری کنگره ملی بزرگداشت یازده هزار شهید جامعه عشایری گفت: رویدادی که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد در میان کنگره‌هایی که در سی سال اخیر برگزار شده بود کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه باید قدردان فرهنگ ایثار و شهادت باشیم، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی که انقلاب عاشورایی و علوی و حسینی بوده است با فرهنگ شهادت مأنوسیم و باید به معنای واقعی قدرشناس باشیم.

سلیمانی با اشاره به ضرورت انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده تصریح کرد: نهضت عاشورا و قیام کربلا در حقیقت شالوده یک حرکت نورانی را بنیان گذاشت و کشور ما تا امروز پرچمدار این فرهنگ و کاروان حسینی بوده است.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام شاهد گسترش این فرهنگ در جبهه مقاومت است، اظهار داشت: باید با استفاده از ابزارهای هنری و رسانه‌ای این معارف شناخته شود و ترویج پیدا‌ کند و انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که عاشورا را در دفاع‌ مقدس زنده کرد و در مقابل چشم جهانیان بازسازی کرد.

سلیمانی افزود: هدف اصلی برگزاری کنگره‌ها نیز پاسداشت، انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که میزبانی چهارمحال و بختیاری بسیار خوب بود و خانواده‌های شهدای عشایری سراسر کشور با شایستگی تکریم شدند.

وی درپایان گفت: کشور ما علیرغم همه دست‌اندازی و دشمنی‌ها در همه زمینه‌ها روند اعتلایی و افزایشی را در پیش دارد و دولت جدید نیز فرهنگ جهاد و ایثارگری را به میدان خدمت وارد کرده که در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های روزافزون خواهیم بود‌.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر