کد خبر: 138179
A

فرمانده سپاه گیلان: بسیج ادارات برای اصلاح وضعیت حجاب اقدام کند/ تشکیل حکومت اسلامی از اهداف نظام است / ما انقلاب کردیم تا زمینه ساز ظهور باشیم

سردار محمد عبدالله پور در همایش روز کارمند که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه بسیج ادارات وظیفه مهمی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی دارد، اظهار کرد: ما انقلاب کردیم تا زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم تا از این طریق دولت اسلامی در تاریخ اسلام تشکیل شود.

فرمانده سپاه گیلان: بسیج ادارات برای اصلاح وضعیت حجاب اقدام کند/  تشکیل حکومت اسلامی از اهداف نظام است / ما انقلاب کردیم تا زمینه ساز ظهور باشیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار محمد عبدالله پور در همایش روز کارمند که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه بسیج ادارات وظیفه مهمی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی دارد، اظهار کرد: ما انقلاب کردیم تا زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم تا از این طریق دولت اسلامی در تاریخ اسلام تشکیل شود.

وی یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل حکومت اسلامی دانست و گفت: امام راحل(ره) انقلاب کرد تا با ساماندهی و الهی کردن ادارات دولتی و غیر دولتی، ‌حکومت و دولت اسلامی در جهان تشکیل شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به فسادستیزی دولتمردان بیان کرد: باید دولتمردان فسادستیز بوده و با هرگونه فساد در هر سطحی برخورد کنند که خوشبختانه دولت مردمی در اوج مظلومیت در حال تلاش برای مبارزه با فساد است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه نظام سلطه مانع تحقق تشکیل دولت اسلامی است، تصریح کرد: بسیج ادارات یکی از وظایفش کارآمدی ارگان‌های دولتی در همه سطوح است که اگر به آن توجه شود می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام‌ راحل(ره) یکی از وظایف مسئولان جمهوری اسلامی را تلاش برای تشکیل حکومت جهانی حضرت حجت دانست و اضافه کرد: در ادارات باید وضعیت حجاب اصلاح شود که در راه انجام این مهم بسیح ادارات و پایگاه‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر