کد خبر: 138186
A

محسن رضایی: به زودی به مسئله نظام بانکی ورود خواهیم کرد/ برنامه‌ریزی‌های ما در کشور بدون برجام انجام می‌شود

محسن رضایی:وضعیت اقتصادی ایران از دو مشکل اساسی از جمله انحراف و عقب‌ماندگی رنج می‌برد؛ در واقع ریل‌گذاری که در اقتصاد ایران شده ریل‌گذاری غلطی بوده و محصولش هم این است که منابع نفت، گاز، آب، معدن و محیط زیست به دلیل استفاده غلط از منابع و بهره‌وری پایین درحال تمام شدن است.

محسن رضایی: به زودی به مسئله نظام بانکی ورود خواهیم کرد/ برنامه‌ریزی‌های ما در کشور بدون برجام انجام می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست فعالان بانکی و اقتصادی، اظهار کرد: نظام بانکی حتما باید درست شود البته این کار مغایر با قیمت‌گذاری است.

به گفته وی، کلید اصلی اصلاحات در توجه به بخش‌ خصوصی و حضور مردم در صحنه است و باید تدابیر لازم برای مشارکت بخش خصوصی به صورت ویژه و گسترده اتخاذ شود چراکه این کار مکمل همه اصلاحات است.

رضایی اضافه کرد: در حال حاضر با جنگ اقتصادی روبه رو هستیم و صنعتگران و کارآفرینان نقش بزرگی در پیروزی و موفقیت کشور در این جنگ دارند.

رضایی بیان داشت: وضعیت اقتصادی ایران از دو مشکل اساسی از جمله انحراف و عقب‌ماندگی رنج می‌برد؛ در واقع  ریل‌گذاری که در اقتصاد ایران شده ریل‌گذاری غلطی بوده و محصولش هم این است که منابع نفت، گاز، آب، معدن و محیط زیست به دلیل استفاده غلط از منابع و بهره‌وری پایین درحال تمام شدن است. 

وی ادامه داد: متأسفانه فرصت‌های طلایی بسیاری را از دست داده‌ایم و  هیچ راهی ندارد مگر اینکه در دقیقه ۹۰که بسیاری از فرصت‌ها را از دست دادیم شجاعانه دست به تحولات و اصلاحات بزرگ و عمیقی در اقتصاد بزنیم. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر