کد خبر: 138204
A

نماینده ولی فقیه در استان البرز: مذاکره کنندگان هسته ای به هیچ وجه از نظرات رهبر معظم انقلاب کوتاه نیایند/ باید مدیریت اجرایی کشور بازسازی انقلابی شده و مدیریت جهادی را بر دیوان سالاری ها ترجیح داد

آیت اللهسید محمد مهدی حسینی همدانی: هرگز از دشمن چیزی جز دشمنی متصور نیست؛ قطعا پاسخی که دیروز آمریکا فرستاد با دقت خواهید خواند و جواب او را خواهید داد؛ البته خواسته قطعی مردم از تیم مذاکره کننده آن است که دستگاه دیپلماسی به هیچ وجه در خصوص منافع ملی و نظرات رهبر معظم انقلاب کوتاه نیایند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز: مذاکره کنندگان هسته ای به هیچ وجه از نظرات رهبر معظم انقلاب کوتاه نیایند/ باید   مدیریت اجرایی کشور بازسازی انقلابی شده و مدیریت جهادی را بر دیوان سالاری ها ترجیح داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با گرامیداشت هفته دولت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: باید درکشور اعتماد سازی شود و مهمترین ماموریت دولت سیزدهم همین امر است و تمام برنامه های دولت باید به این توصیه راهبردی رهبر معظم انقلاب معطوف شود .

وی تاکید کرد: باید تدبیر در این شرایط اجتماعی و سیاسی داشت و راهکاری که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند مبنی براینکه حرف و عمل مسوولان یکی باشد مورد توجه قرار گیرد .

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: بنابر فرمایش رهبرمعظم انقلاب اگر وعده داده شد و عمل نشد اعتماد مردم سلب می شود بنابراین دولت سیزدهم باید به جد دراین زمینه مراقبت کند .

امام جمعه کرج بیان داشت: در مسیر  فعالیت دولت سیزدهم  فراز و نشیب، خرابی های به جای مانده از قبل، کمبود دستگاه های اجرایی که عمل به وعده ها را با مشکل مواجه می کند وجود دارد.

وی تاکید کرد: بنابراین بهترین کار آن است که با مردم صبحت صادقانه داشت و کتمان اشتباه از پذیرش اشتباه آسیب بسیاری را وارد می کند .

دولت سیزدهم مسیر صداقتی که در پیش گرفته ادامه دهد 

امام جمعه کرج  خطاب به دولت سیزدهم گفت: مسیر صداقتی که در پیش گرفتید ادامه دهید و مشارکت مردم را بیشتر کنید .

وی همچنین خطاب به سیاستمداران و دیپلماسی کشور در بحث مذاکرات گفت: در این مسیربه عزت و استقلال کشور  توجه شودچرا که امروز هرچه داریم  به برکت خون شهدا است و مقاومت 40 ساله ملت و پشتیبانی مردم به همراه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فراموش نشود.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: دشمنان این روزها در وضعیت سختی به سرمی برند نباید فرصت جدیدی برای تجدید قوا به آنها داد؛ ما را با برجام دچار خسارت کردند  بطوریکه هنوز سوال برای ما و ابهام است که آیا سپاه از لیست گروه های تروریستی خارج شده است یا خیر؛  اگر خارج نشده چگونه می توان انتقام سخت از کسانی که سردار حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندندگرفت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز  خطاب به تیم مذاکره کننده کشورمان، گفت: هرگز از دشمن چیزی جز دشمنی متصور نیست؛ قطعا پاسخی که دیروز  آمریکا  فرستاد با دقت خواهید خواند و جواب او را خواهید داد؛ البته خواسته قطعی مردم از تیم مذاکره کننده آن است که دستگاه دیپلماسی به هیچ وجه در خصوص منافع ملی و نظرات رهبر معظم انقلاب کوتاه نیایند.

وی افزود: دشمن، دشمن است و فراموش نمی شود چراکه مردم در جمعه بارها جواب دشمن را دادند.

هفته دولت فرصتی برای ارزیابی است 

آیت الله حسینی همدانی  با اشاره به اینکه میز خدمت ابداعی از کرج بود که سنتی شد برای تمام کشور و کارخوب و حسنه ای است،  ادامه داد: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارزیابی مردم از دولت و دولت خود است.

امام جمعه کرج یادآورشد: این هفته فرصت مناسبی است که دولت ببیند که درمسیرشعارها و مطالبات مردم و رهبرمعظم انقلاب چگونه عمل کرده و خود را ارزیابی کند.

وی ضمن تشکر از فعالیت های گوناگون تحول آفرین، فساد ستیز و عدالت محور دولت رییسی، گفت: این فعالیت ها قابل مقایسه با دولت قبل نیست  اما برخی از نکات را یادآوری می کنم  که در بیانات رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف با دولت  داشتندو  چراغ راه را نشان دادند.

 حسینی همدانی با  اشاره به  انبوه فعالیت های امید آفرین دولت سیزدهم،افزود: دولت اقدامات موثری درسطح کلان داشته و باید دراستان البرز نیز انجام شود؛ یکی از موارد مهم دراین زمینه اهمیت به بازسازی اداری بود که رهبرمعظم انقلاب مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه کرج بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم و مبتلا به کندی حرکت، بنابراین باید علت یابی داشت که یا در تربیت مدیرکاربلد و انقلابی یا در تحول ساختار اداری کشور مشکل داریم .

وی یاد آورشد:  این موضوعات برای تحقق دولت اسلامی مهم است چراکه زمینه ساز پیشگیری از فساد اداری و رشد اجتماعی خواهد بود وگرنه با بی توجهی به این امر در گام دوم انقلاب برای تحول دچار مشکل خواهیم شد .

دولت تلاش کند تا مدیران تراز انقلاب تربیت شوند 

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: باید به این مهم توجه داشت آیا مدیریت ها همه جوان و انقلابی و اهل اقدام هستند یا بن بست ایجاد می کنند؟

وی افزود: دولت باید اهتمام کند تا مدیران تراز انقلاب تربیت شوند؛  در ساختار اداری کشور اگر بخواهیم تحول ایجاد شود قسمتی از این وقتی محقق می شود که میدان به غیرکسانی که سالها مدیریت بین آنها چرخیده قرار بگیرد.

امام جمعه کرج  بیان داشت: مدیرانقلابی باید امیدوار به آینده باشد بنابراین بیشتر مدیران باید اینگونه باشند، آیا درهمین استان البرز همه مدیران جوان و انقلابی، اهل اقدام و بن بست شکن هستند یا خود برخی بن بست ایجاد می کنند.

وی افزود: استاندار البرز با تمام توان کار می کند اما بدنه را عرض می کنم کسانی که باید همراه ایشان باشند و به فرامین استاندار را عمل کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: برای بازسازی انقلابی در عرصه مدیریت اجرایی کشور باید مدیریت جهادی را بر دیوان سالاری های فرسوده ترجیح داد.

وی یاد آورشد: مدیریت جهادی یعنی پرکاری، تلاش شبانه روزی، با تدبیر حرکت کردن و دنبال کار را گرفتن معنای آن است .

امام جمعه کرج گفت: خیلی دلسوزانه و از روی محبت می گویم رییس جمهور توجه داشته باشند که در بدنه مدیریتی دولت هنوز عناصریک ه انقلابی نیستند و عمل نمی کنند وجود دارند .

وی افزود: باید بازنگری جدی داشته باشید وگرنه همین عناصر تلاش های شبانه روزی ، امید آفرینی که با انبوه خدماتی که داشتید با حضور میدانی درمناطق مختلف هدر می دهند .

مسلمین نباید دربرابر توهین به مقدسات ساکت بنشینند 

نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه تاکید کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که غیرت دینی را از بین ببرند و با دین زدایی باورهای دینی را نشانه روند بنابراین موفقیت آنان زمانی محقق می شود که مسلمین نسبت به توهین در برابر مقدسات ساکت باشند .

وی اضافه کرد: دشمنان امروز به دنبال آن هستند حساسیت ها را نسبت به برخی از مسایل از بین ببرند و حق را گم کنند که باید دراین زمینه حق را شناخت.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فرارسیدن اول صفر و ورود کاروان  اهل بیت (ع) به شام گفت: امام حسین (ع) سخت ترین نهضت عاشورا را شام دانستند و حضرت زینب (س) ، امام سجاد(ع) با صلابت دراین مسیر از پیروزی خود می گفتند.

وی ادامه داد: حضرت زینب(س )  فرمودند که ما با اراده خود به این سرزمین بلا آمدیم و خود ما خواستیم که امام حسین(ع)  برای دین خدا قربانی شود .

امام جمعه کرج افزود: امام حسین (ع) برای برقراری احکام خدا از جمله امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید و هراندازه ازاین مهم دور شویم به حسین (ع) و اهدافش کمک نکردیم .

وی تاکید کرد: امروزباید برای مقاومت اتصال به اهل بیت (ع) داشت که در جمهوری اسلامی این اتصال به حضرت حجت عج الله است .

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر