کد خبر: 138234
A
حمله رسانه نزدیک به یک محفل امنیتی خاص به «عارف»؛

ریش سفید اصلاحات قصد «اصل نظام» می‌کند/ اصلاحات یک جریان سیاسی خاص است/ عارف فعال «چپ» است!

یک رسانه با انتقاد شدید از یادداشت اخیر محمدرضا عارف نوشت: یک رجل ریش سفید آن مثل آقای عارف که باید مظهر تعهد و دیانت و کشوردوستی باشد اما نه تنها با امضای "تحریم انتخابات" راه رأی خوب مردم در مقابل ناکارآمدی‌ها را مسدود می‌کند بلکه به بهانه ناکارآمدی‌ها قصد اصل نظام می‌کند.

ریش سفید اصلاحات قصد «اصل نظام» می‌کند/ اصلاحات یک جریان سیاسی خاص است/ عارف فعال «چپ» است!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدرضا عارف، فعال چپ و رئیس بنیاد امید ایرانیان در یادداشتی به مناسبت هفته دولت که سایت جماران آنرا منتشر کرده است، نوشت:

"اگر در اوج ِ وحدت و انسجام ملت و حاکمیت، جریان ِ نفاق برای ایجاد شکاف، دست به ترور می زد، امروز ناکارآمدی‌های مشروعیت سوز، شکاف ِ ملت و حاکمیت را در پی دارند و اعتماد عمومی را هدف قرار داده اند. بر ماست که با گفت و گوی همه جانبه نگرانه و گرفتار نشدن به حواشی و عدم طرح موضوعات غیر ضرور که کشور و جامعه را درگیر حواشی و بعضا هزینه های گزاف می کند، زمینه های تعمیق شکاف ها را از بین برده و با تمسک به سنت های ایرانی _ اسلامی، ترمیم ِ روابط و تحکیم وحدت و انسجام ملی را در دستور کار قرار دهیم.

*"ناکارآمدی" در سایر حکومت‌ها و کشورها دستاویز سیاسیون و منتقدان برای تشویق مردم به "رأی خوب" در انتخابات‌های بعدی است.

اما مشاهده می‌کنیم که در ایران یک جریان سیاسی خاص به نام "اصلاحات" وجود دارد که یک رجل ریش سفید آن مثل آقای عارف که باید مظهر تعهد و دیانت و کشوردوستی باشد اما نه تنها با امضای "تحریم انتخابات" راه رأی خوب مردم در مقابل ناکارآمدی‌ها را مسدود می‌کند بلکه به بهانه ناکارآمدی‌ها قصد اصل نظام می‌کند و به جای تشویق مردم به رأی خوب از "مشروعیت‌سوزی" حرف می‌زند!

آنهم کاسبی کسانی که در جریان انتخابات‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ و البته در فتنه ۸۸ نشان دادند هیچ تقیدی به انتخابات و نظام ندارند و پای منافعشان که در میان باشد هم از انتخابات عبور می‌کنند و هم از نظام و رهبری.

منبع: مشرق

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر