کد خبر: 138280
A

ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران: چیدمان مدیران یکی از ضعفهای دولت رئیسی است / استفاده از مدیرانی که یکسان می اندیشند،سیاستگذاریها را نامطلوب نشان می دهد

ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران: یکی از ضعف‌های دولت سیزدهم نوع چینش و چیدمان مدیران است که البته باید تصحیح شود. در واقع تلاش شود که از همه نخبگان و متخصصان در عرصه‌های مختلف بهره گرفته شود تا در تدوین و انجام سیاست‌ها نوعی یکسان‌اندیشی دیده نشود؛ چرا که نهایت این امر روندی است که می‌تواند سیاستگذاری‌ها را نامطلوب یا خنثی نشان دهد.

ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران: چیدمان مدیران یکی از ضعفهای دولت رئیسی است / استفاده از مدیرانی که یکسان می اندیشند،سیاستگذاریها را نامطلوب نشان می دهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ همشهری نوشت:هر چقدر دولت بتواند شاخص‌های کیفی و مطلوب ارتباط سازنده با مردم را پویایی بخشد نوعی ارتباط منطقی، سازنده و ملموس شکل می‌گیرد که هر آنچه دولت در تمامی عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و سیاست خارجی انجام می‌دهد را باورپذیر می‌کند.

با این حال یکی از ضعف‌های دولت سیزدهم نوع چینش و چیدمان مدیران است که البته باید تصحیح شود. در واقع تلاش شود که از همه نخبگان و متخصصان در عرصه‌های مختلف بهره گرفته شود تا در تدوین و انجام سیاست‌ها نوعی یکسان‌اندیشی دیده نشود؛ چرا که نهایت این امر روندی است که می‌تواند سیاستگذاری‌ها را نامطلوب یا خنثی نشان دهد.

در واقع دولت باید بتواند در بستر تحول‌محوری و خلاقیت‌مداری زمینه مدیریت تنوع را ایجاد کند. این مدیریت تنوع البته که برای دولت مفید است؛ چرا که به تقویت عمل‌گرایی منجر می‌شود. تقویت عمل‌گرایی که در عرصه‌های مختلفی چون توزیع و بازتوزیع درآمد و رفاه، توسعه‌اندیشی و شفافیت ارتباط بین مردم و دولت خواهد انجامید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر