کد خبر: 13860
A

مولاوردی: دستاوردهای کشور در حوزه زنان مدیون افکار آیت الله هاشمی است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت : نظام به روحیه ایثار و از خودگذشتگی که باعث پیروزی انقلاب شد نیاز دارد.

مولاوردی:  دستاوردهای کشور در حوزه زنان مدیون افکار آیت الله هاشمی  است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شهیندخت مولاوردی امروز دوشنبه در همایش دانش آموزان قرچک با عنوان یاوران انقلاب که در سالن ورزشی فرزانگان این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مردم ایران با خلوص نیت ، ایثار و از جان گذشتگی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و امروز این روحیه باید در جامعه ساری و جاری شود.

وی با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: دهه فجر امسال از ویژگی های خاصی برخوردار است چرا که نخستین سالی است که یکی از تاثیرگذارترین فرد تاریخ انقلاب در بین ما نیست .

وی افزود : در اصل با وفات آیت الله هاشمی ، جامعه یار دیرین انقلاب ، یار دولت و حامی حقوق زنان را از دست داده است و همه وظیفه دارند که با ادامه مسیر و اهداف ایشان ، آرمان های نظام را محقق کنند.

مولاوردی گفت: در دوران ریاست جهموری آیت الله هاشمی رفسنجانی ،زیرساخت های مربوط به امور زنان در جامعه فراهم شد و دستاوردهایی که کشور در این حوزه به دست آورده به نسبت زیاد مدیون افکار آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

وی گفت: ایام الله دهه مبارک فجر ، فرصت مبارکی برای بازخوانی مشارکت زنان و حرکت فوق العاده آنان در انقلاب اسلامی است چرا که این گروه بزرگ از جامعه از پایه های اصلی انقلاب می باشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود : امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره در خصوص نقش و توان زنان بیانات قابل توجهی داشته اند و از بانوان ایران اسلامی به عنوان نیروهایی یاد کرده اند که با ایفای نقش مادری و همسری خود ، در جامعه اسلامی تأثیر سازنده خود را داشته اند.

وی بیان کرد: امروز با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بالندی و رشدو توسعه همه جانبه کشور هستیم که این نشان از پویایی جامعه اسلامی دارد.

وی گفت: جوانان و آینده سازان ایران اسلامی باید بدانند که این انقلاب به سختی و هزینه های بسیار به دست آمده و همه وظیفه دارند تا با تمام توان از ارزش های آن حراست کنند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر