کد خبر: 138635
A

یک نماینده مجلس: نباید مدیران دولت قبل بی دلیل عزل شوند

رمضانعلی سنگدوینی معتقد است نباید مدیران کارآمدی که از دولت قبل در صحنه اجرایی هستند را به بهانه‌های واهی کنار گذاشت.

یک نماینده مجلس: نباید مدیران دولت قبل بی دلیل عزل شوند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت روی کار آمدن مدیران کارآمد، گفت: یکی از مهمترین مسایلی که به دولتمردان خصوصا شخص رئیس جمهور توصیه می کنم این است که برای موفقیت دولت، باید مدیران کارآمد، جهادی و مردمی روی کار بیایند اما هنوز این موضوع مد نظر مجلس و دولت نبوده است و اگر به همین منوال طی شود به نظرم لطمه زیادی به دولت وارد خواهد شد.

او افزود: خود شخص رئیس جمهور از زمانی که روی کار آمد در بین مردم بود و مدیر ناکارآمد و مدیری که فقط پشت میز نشین باشد و ترس و لرز از تصمیم گیری داشته باشد نمی تواند اهداف دولت و نظام را پیش ببرد؛ درحالی که مصویات دولت نیاز به مدیران تصمیم گیر و کارآمد دارند که بفهمند این مصوبات را چگونه باید پیگیری کنند؛ چراکه دولت و آقای رئیسی بین مردم متعهد شدند و اگر ظرف 5 ماه این مصوبات عملیاتی نشده و تحقق آن شروع نشود، مردم حتما اعتراض خواهند کرد.

آقای سنگدوینی با تاکید بر اینکه مدیران و استانداران و بدنه دولت نباید برخورد سیاسی با مسایل داشته باشند، گفت: چپ و راست معنایی ندارد و مردم هم از این موضوعات خسته شده اند، بنابراین مساله اصلی مطالبه گری مردم است. مدیران نالایق باید کنار بروند و هر وزارتخانه و با هر سازمانی که جلو اجرای مصوبات دولت را می گیرد باید برخورد شود.

وی تصریح کرد: عده ای اعتراض می کنند که چرا بعضی از مدیران دولت قبلی هنوز روی کار هستند درحالی که وقتی دلسوزانه برای مردم کار می کنند و انقلاب و ولایت را قبول دارد، دلیلی برای برکناری آنها وجود ندارد. به نظرم باید مسایل سیاسی و جناحی را کنار بگذاریم چراکه مردم این مسایل را دیگر قبول ندارند. ما دلسوز دولت اقای رییسی هستیم ولی برای تحقق مطالبات مردم، اگر مسیر درست طی نشود، اقدام خواهیم کرد.

منبع: شفقنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر