کد خبر: 138868
A

نماینده مردم خمینی‌‌شهر: مجلسی‌ها بیشتر از زمان روحانی به دولت تذکر می‌دهند

حجت الاسلام نقدعلی عضو فراکسیون روحانیت پارلمان می‌گوید: نکته قابل توجه اینجاست که در مجلس شورای اسلامی تعداد تذکرات و سؤال‌ها از وزرا بیشتر از زمان دولت آقای روحانی شده است.

نماینده مردم خمینی‌‌شهر: مجلسی‌ها بیشتر از زمان روحانی به دولت تذکر می‌دهند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر نماینده اصلاح طلب مجلس درباره عملکرد دولت قبل و همچنین مطالبی که اخیرا از حسن روحانی منتشر شده، گفت: یکی از خصوصیات افراد ناکارآمد این است که فرافکنی می‌کنند و تقصیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به گردن دیگران می‌اندازند.

وی افزود: دولت قبل نه تنها با محدودیتی مواجه نبود، بلکه اختیارات زیادی از سوی رهبر معظم انقلاب به آن داده شده بود و از همراهی و حمایت همه‌جانبه رهبر معظم انقلاب و مجلس شورای اسلامی نیز برخوردار بود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: با وجود همه این اختیارات و حمایت‌ها، علاوه بر اینکه دولت آقای روحانی تعاملی با مجلس نداشت، در سطح کلان کشور نیز دولت و شخصِ آقای روحانی بنای کار کردن نداشتند.

حجت‌الاسلام نقدعلی خاطرنشان کرد: در زمان آقای روحانی عملا طرح‌های عمرانی تعطیل بود و هیچ کار خاصی در این زمینه انجام نمی‌شد، اما از زمان آغاز به کار دولت آقای رئیسی، برای طرح‌های عمرانی مختلف تخصیص اعتبار شده و کار تکمیل این طرح‌ها آغاز شده است.

وی افزود: به عنوان مثال طرح انتقال آب در چهار محال و بختیاری که یک سال زمان نیاز داشت، در یک ماه کار آن انجام شد و کار طرح آبرسانی غدیر نیز که دیگر برای همگان روشن است؛ طرحی که 50 درصد آن 13 سال به طول انجامیده بود، 50 درصد باقیمانده آن در دولت آقای رئیسی تکمیل شد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: نکته قابل توجه اینجاست که در مجلس شورای اسلامی تعداد تذکرات و سؤال‌ها از وزرا بیشتر از زمان دولت آقای روحانی است، اما هیچ‌گاه تعامل دولت آقای رئیسی با مجلس کم نشده و تأثیری هم در انجام وظایفش نداشته است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر