کد خبر: 138944
A

فعال سیاسی اصولگرا: لاریجانی دستورات رهبری را با جان و دل قبول می‌کند/ هیچوقت منتقد نظام نبوده و نیست

عزت الله یوسفیان ملا درباره فعال شدن علی لاریجانی برای انتخابات مجلس آینده گفت: آقای لاریجانی نمی خواهد منتقد شود یا انتقاد کند یا حرف انتقادی بزند.

فعال سیاسی اصولگرا: لاریجانی دستورات رهبری را با جان و دل قبول می‌کند/ هیچوقت منتقد نظام نبوده و نیست

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ انتخابات مجلس آینده در پیش است و منتقدان دولت و مجلس یازدهم امیدوارند با ساماندهی نیروهای سیاسی تحت یک لیدر شاخص اکثریت کرسی ها پارلمان دوازدهم را تصاحب کنند. در این میان نام علی لاریجانی به عنوان لیدر جریان منتقد بیش از هر کسی شنیده می شود.

عزت الله یوسفیان ملا فعدرباره فعال شدن علی لاریجانی برای انتخابات مجلس آینده به گفت: آقای لاریجانی نمی خواهد منتقد شود یا انتقاد کند یا حرف انتقادی بزند. هر کاری تاکنون به او ارجاع شد، همه را پذیرفت و از انجام هیچ کاری شانه خالی نکرد. به عبارت دیگر هر حکمی برای آقای لاریجانی صادر شد، او همه آن احکام را با جان و دل قبول کرد و هم اکنون نیز مشغول کار است.

وی درباره سیاست ورزی علی لاریجانی به سبک علی اکبر ناطق نوری اظهار کرد: هنوز هیچ قالبی وجود ندارد که او بخواهد به میدان بیاید. چه کار می تواند انجام دهد. اگر آقای لاریجانی مسئولیت‌های کنونی را نمی‌پذیرفت، بحث دیگری بود اما تاکنون هرچه حکم مسئولیت برای او صادر شد قبول کرد.

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی یادآور شد: آقای لاریجانی خیلی فعال است، علاوه بر انجام امور مربوط به مسئولیت مشاور رهبر معظم انقلاب، از جان و دل در همه جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت می کند و کارها را انجام می دهد.

یوسفیان درباره فعالیت سیاسی نیروهای نزدیک به علی لاریجانی افزود: الان هر جایی جلسه ای بگذارند، تعبیر به آغاز انتقاد و نقادی می شود. آقای لاریجانی اصلا تمایل ندارد که انتقاد کند و جزء منتقدان شود. ضمن آنکه تا انتخابات مجلس هم زمان زیادی مانده است بنابراین الان بحثی درباره این موضوع وجود ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر