کد خبر: 138989
A

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: روش دولت سیزدهم جواب داده؛ اروپایی ها به التماس افتاده اند

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خیز و تلاش دولت برای حل مشکلات کشور قابل احترام، ستودنی و توفیقات آن ملموس است، در آینده نزدیک ثمرات این اقدامات در سفره مردم پدیدار خواهد شد. وی ادامه داد: دولت سیزدهم که تکیه گاه خود را توان داخلی قرار داده حتی در ارتباطات خارجی هم جواب داده است و امروز اروپایی ها ملتمسانه می‌گویند بیایید مسایل را حل کنیم.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: روش دولت سیزدهم جواب داده؛ اروپایی ها به التماس افتاده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدحسین صفارهرندی عصر پنجشنبه در دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی کشور در مشهد افزود: روش دولتی که فکر می‌کرد فقط به کمک کشورهای خارجی می‌توان کشور را نجات داد، در مدت هشت سال جواب نداد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم که تکیه گاه خود را توان داخلی قرار داده حتی در ارتباطات خارجی هم جواب داده است و امروز اروپایی ها ملتمسانه می‌گویند بیایید مسایل را حل کنیم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی با وجود ادعا، حتی راه دنیا را نیز نمی دانند، افزود: در دولت قبل، وزارت خارجه برخی مسایل با روسیه و ترکیه را نتوانست حل کند که این مشکل بواسطه صحبت شهید قاسم سلیمانی با سران این دو کشور حل شد.

وی ادامه داد: مسایل مختلفی در ارتباط با کشورهای همسایه از دولت قبل که خیلی زبان جهان را یاد داشتند، باقی مانده بود اما در همین مدت یکسال، توسط دولت سیزدهم که متهم است زبان دنیا را نمی شناسد آن مسائل را با ترکمنستان، افغانستان و عراق حل کرده است.

صفار هرندی گفت: باید با جهان کار کنیم اما با دولتهایی که دنبال باج خواهی نباشند. ژئوپولتیک جهان عوض شده و به نفع ما در حال تغییر است اگر تغییرات را نفهیم نمی‌توانیم چشم اندازها را درست پیش روی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در دوره قبل ناامیدی از توان داخلی وجود داشت، افزود: تولید دانش در کشور به استهزاء گرفته می‌شد و رویکردی وجود داشت که مردم را ناراضی کند چون نارضایتی را سرمایه ای برای خود می‌دانستند که مردم از نظام و آرمانها دل بکنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دولت سیزدهم وقتی مشکلی پیش می‌آید، در بطن مشکلات می رود. مردم وقتی می‌بینند دولت پیگیر حل مسأله است همراهی می کنند.

صفار هرندی افزود: بنای دولت حل مسأله است و مسایل بغرنج استانهای مختلف را شناسایی کرده است. از جمله موضوع آب خوزستان که سه سال وقت می‌خواست اما به دلیل روحیه جهادی به هشت ماه تقلیل یافت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر