کد خبر: 139092
A

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: چرا می گویید راه حل مشکلات،اصلاحات است؟/ وضع فعلی مملکت،محصول اصلاح طلبان است

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه نوشت:روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران سازندگی گزارشی از نشست دبیران اول و رؤسای شوراهای استانی این حزب منتشر کرده است. مبنای گزارش بر طرح این موضوع در نشست است که «راه‌حل خروج از وضع موجود فقط اصلاحات است و نه رفتن به سمت سیستمی بسته‌تر. هیچ کدام راه‌حل خوبی برای گذر از وضع موجود نیست.»

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: چرا می گویید راه حل مشکلات،اصلاحات است؟/ وضع فعلی مملکت،محصول اصلاح طلبان است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه جوان نوشت:روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران سازندگی گزارشی از نشست دبیران اول و رؤسای شوراهای استانی این حزب منتشر کرده است. مبنای گزارش بر طرح این موضوع در نشست است که «راه‌حل خروج از وضع موجود فقط اصلاحات است و نه رفتن به سمت سیستمی بسته‌تر. هیچ کدام راه‌حل خوبی برای گذر از وضع موجود نیست.»

سیدحسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در این نشست از راه‌حل پیشنهادی خود برای خروج از وضع موجود گفت و افزود که «تن‌ها راه، اصلاحات است؛ نه اصلاحاتی که اصلاح‌طلبان بیایند، بلکه اصلاحاتی که کشور در مسیر بهبود و مناسب‌تری بیفتد که یکی از این مسیرها هم در سیاست می‌تواند متنوع کردن هیئت حاکمه باشد... راه‌حل فقط اصلاحات است، نه فروپاشی، نه انقلاب و نه رفتن به سمت سیستمی بسته‌تر.»

آیا فرصت اصلاحات دست اینان نبود؟ هشت سال دولت هاشمی، هشت سال دولت خاتمی و هشت سال دولت روحانی فرصت اصلاحی بود که در اختیار امثال حزب کارگزاران سازندگی بود، اما نتیجه چه شد؟ آنچه این روزها وضعیت موجود کشور است، حاصل اصلاحات همین افراد است. مسیر اصلاحات بود که کشور را به اینجا رساند. حالا منتی نیست که کسی دنبال فروپاشی و انقلاب نیست، باید روی توانایی‌ها صحبت کرد. هر کاری هم قرار بود انجام دهند، در آن ۲۴ سال که دولت دست‌شان بود، باید انجام می‌دادند. از کم کاری آن‌ها به چنین جایی رسیدیم، حالا باز می‌گویند اصلاحات!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر