کد خبر: 139393
A
یادداشت محمدجواد پهلوان:

دولتی‌ها در امتحان!

رئیس دولت و اطرافیانش اگر در موضوع حضور فرزندان مسؤولان در خارج سکوت کنند و از کنار این موضوع بگذرند ارزش هایی را زیر سوال بردند که منادی آن بودند

دولتی‌ها در امتحان!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ فضای ایجاد شده در مورد فرزند معاون رئیس جمهور که در حال حاضر در حال کسب علم و دانش در بلاد کفر(!) است موضوع جالبی برای بررسی بسیاری از ادعاهاست.

آن ابتدا که خبر منتشر شد برخی در فاز رد اصل موضوع وارد شدند و گفتند مگر می شود معاون زنان رئیس جمهور که ید طولایی در بیان شعارهای انقلابی و ضد غربی دارند در مورد فرزند شان چنین موضوعی صحت داشته باشد؟حتی در خانواده خانم معاون نیز چنین رویکردی مسبوق به سابقه بود و کلا از نظر سیاسی این خانواده به شدت خاص ، ویژه و ضد غرب بودند وهستند .لیکن کمی که زمان گذشت محرز شد که آری ،فرزند خانم معاون در بلاد کفر هستند هر چند اینجا بازار شعار های تریبونی خانواده علیه همین بلاد کفر داغ است.

البته داخل پرانتز باید عرض کنم که هیچ وقت برای بنده مشخص نشده وقتی در شعارهای این افراد فریاد زده می شود که باید غرب نیست ونابود شود در صورت رخداد چنین موضوعی بر فرض محال پس تکلیف فرزندان و عزیزان این افراد که در غرب زندگی می کنند چه می شود؟!خدای ناکرده چنین توقعی نیست که این ها هم به همراه آن بلاد از بین  بروند؟!

به هر روی با سخنان تایید آمیز معاون، خبر اولیه محرز شد. هر چند این مسئول دولتی مدعی شد که فرزندش برای درس رفته و بزودی بازمی گردد. اما نکته آنجا بود که گویا در مورد رشته تحصیلی و بیزینس این آقا خبرهای ضد و نقیضی منتشر شد. مادر وی تلاش داشت پیوندی میان رشته تحصیلی و شعار سال بزند تا توجیه کند حضور وی در کشور دشمن جهموری اسلامی را. البته سپس کاشف به عمل آمد که صرف‌نظر از رشته تحصیلی، آقازاده در حال بیزینس در حوزه «وی پی ان» ها هستند. «وی پی ان» ها در واقع همان فیلترشکن هایی هستند که در کشور به صورت غیر قانونی فروخته شده تا فیلترینگ فضای مجازی و وب دور زده شود.

بنده چند روزی منتظر بودم تا متوجه شوم بالاخره تصمیم گیری در مورد خانم معاون چه می شود؟ دو روز پیش زمزمه های استعفا در برخی رسانه ها منتشر شد اما گویا صحت نداشته است. از دیروز هم که نه تنها به طور کل خبری از استعفا و عزل نیست بلکه کم کم زمزمه های حمایتی از معاون رئیس جمهور و فرزند ش شروع شده و برخی فعالان سیاسی و رسانه ای حامی دولت در کمال وقاحت سابقه و اظهارات گذشته خود را فراموش کرده و سخنان عجیبی مطرح می نمایند.

جوهر مطلب اینجاست: هم دولت و رئیس جمهور در مظان امتحان است و هم حامیان این دولت. رئیس دولت و اطرافیانش اگر سکوت کنند و از کنار این موضوع بگذرند ارزش هایی را زیر سوال بردند که منادی آن بودند. و از آن سو، اگر طرفداران این دولت خاموش باشند باید پاسخ دهند چرا در دولت حسن روحانی در مورد چنین موضوعاتی دل نازک و حساس بودند؟!

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر