کد خبر: 139457
A

نماینده ولی فقیه در فارس: دشمنان از اینکه مردم از مراسم اربعین استقبال کردند، ناراحت هستند

آیت الله دژکام: دشمنان از اینکه عاشقان امام حسین (ع) سر از پا نشناخته حرکت می‌کنند ناراحت هستند

 نماینده ولی فقیه در فارس: دشمنان از اینکه مردم از مراسم اربعین استقبال کردند، ناراحت هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، گفت: اربعین برای همه درس است و زوار کار بزرگ و ارزشمندی انجام می‌دهند که همراه با میلیون‌ها زائر پیاده در این مسیر گام بر می‌دارند.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: دشمنان از اینکه عاشقان امام حسین (ع) سر از پا نشناخته حرکت می‌کنند ناراحت هستند و باید گفت که عزم و همت این ملت بزرگ مسیر تاریخ را به سمت اهداف اهل بیت پیش می‌برد.

وی ادامه داد: باید از تلاش‌های عظیمی که محبان اهل بیت در عراق برای پذیرایی از زائران انجام می‌دهندتشکر و تقدیر کرد.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از خطبه‌های خود به تأمین امنیت غذایی که رهبر معظم انقلاب نیز تذکر داده بودند اشاره کرد و گفت: ایران ظرفیت اینکه امنیت غذایی خود را تأمین کند را دارد و این ظرفیت باید فعال شود.

امام جمعه شیراز به ظرفیت‌های کشاورزی فارس نیز اشاره کرد و افزود: فارس جز استان‌های پیشرو و با سابقه طولانی در تأمین مواد غذایی در کشور است و این ظرفیت در استان باید با ارائه برنامه راهبردی عملیاتی شود.

وی افزود: توقع این است که برنامه راهبردی کشاورزی استان واضح و با همفکری کشاورزان انجام شود و مهمتر از همه اینکه کشاورزی استان به کشاورزی دانش بنیان تبدیل شود.

نماینده، ولی فقیه در فارس همچنین به دیدار رهبر انقلاب با دولت مردان اشاره کرد و گفت: خدمات دولت را به مردم باید گفت و وقتی این خدمات گفته نمی‌شود جهاد تبیین زمین می‌ماند.

آیت الله دژکام در ادامه سخنان خود به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس بزرگترین حماسه‌ای بود که آفریده شد و با دفاع جانانه ۸ ساله مصداق پیدا کرد و امروز نتیجه ثبات قدم و نصرت الهی است که ناو جنگی شهید سلیمانی به دست ایرانی‌ها ساخته می‌شود و در خلیج فارس امنیت را بر قرار می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر