کد خبر: 139462
A

جهانگیری: نمی توان از کنار این حادثه تلخ برخورد با یک زن گذشت؛ این رفتارها را تمام کنید

اسحاق جهانگیری، فعال سیاسی اصلاح طلب درمورد فوت مهسا امینی نوشت: آنچه مهم است اتخاذ تدابیر و سیاست‌هایی است که این‌گونه رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی برای همیشه متوقف شود.

جهانگیری: نمی توان از کنار این حادثه تلخ  برخورد با یک زن گذشت؛ این رفتارها را تمام کنید

به گزرش سایت دیده بان ایران؛ اسحاق جهانگیری، فعال سیاسی اصلاح طلب درمورد فوت مهسا امینی نوشت: آنچه مهم است اتخاذ تدابیر و سیاست‌هایی است که این‌گونه رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی برای همیشه متوقف شود.

وی در این باره نوشت: با عرض تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)،حادثه تلخی که برای خانم مهسا امینی، دختر جوان ایرانی، اتفاق افتاد، رویدادی تلخ و اندوه‌بار است که نمی‌توان از کنار آن با بی‌تفاوتی گذشت؛ واقعه‌ای که در آن دختری مسافر در عین صحت و سلامت توسط پلیس گشت ارشاد تهران دستگیر شد. اکنون خانواده‌اش در عزای از دست‌دادن دخترشان هستند و افکار عمومی نیز به‌شدت آزرده و عصبانی است.

تا به حال، گزارش‌های تلخ دیگری از برخوردهای نامناسب با زنان و دختران جامعه منتشر شده بود در حالی که رعایت کرامت و حرمت انسان، هدف اخلاقی، دینی و قانونی انقلاب و نظام ما بوده است.

 

لازم است رئیس‌جمهور با توجه به وظیفه‌ای که طبق قانون اساسی بر عهده دارد و سوگندی که برای دفاع از مردم خورده است، به این مسأله اهتمام ویژه‌ای بورزد و گزارشی صریح و شفاف از این حادثه و موارد مشابه به مردم ارائه دهد و با عوامل و مقصران آن برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

آنچه مهم است اتخاذ تدابیر و سیاست‌هایی است که این‌گونه رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی برای همیشه متوقف شود. مردم ولی‌نعمت همه ما و زنان ما مایه فخر اسلام و ایران هستند و دفاع از کرامت و حقوق آن‌ها وظیفه همه است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر