کد خبر: 139618
A

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم: این که در ایران‌ جوانان ایرانی امنیت نداشته باشند، خیلی بد است

آیت الله "سیدحسین موسوی تبریزی" در واکنش به مرگ تالم‌برانگیز مهسا امینی اظهار داشت: انسان بعضی وقت‌ها می‌ماند، چه بگوید و چه‌کار کند؟ این که در ایران‌ جوانان ایرانی امنیت نداشته باشند، خیلی بد است.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم: این که در ایران‌ جوانان ایرانی امنیت نداشته باشند، خیلی بد است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله "سیدحسین موسوی تبریزی" در واکنش به مرگ تالم‌برانگیز مهسا امینی اظهار داشت: انسان بعضی وقت‌ها می‌ماند، چه بگوید و چه‌کار کند؟ این که در ایران‌ جوانان ایرانی امنیت نداشته باشند، خیلی بد است. آقایان گفته‌اند، پوشش خانم امینی در لحظه بازداشت نامناسب بود. اصلا حرف شما درست و آن مرحوم پوشش نامناسب هم داشت، بازهم نباید آنطور رفتار می‌شد. کجای دین و شریعت به مامورین اجازه بازداشت با آن شکل را داده است؟‌ مردم طلبکار هستند و باید صدای‌شان را بلند کرده و از حق‌شان دفاع کنند.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم  با هشدار به اینکه با این نوع روش ها مردم از نظام فاصله می‌گیرند، افزود: اسلام دین مهربانی است و نباید با این کارها بین جوانان و شریعت فاصله انداخت. آقایانی که نمی‌دانند با اعمال‌شان چه خسارت‌هایی را وارد می‌کنند،‌ بدانند که با این روش مردم از نظام فاصله می‌گیرند که این خیلی بد است. ای‌کاش یک نفر پیدا شود و برای همیشه کشور و مردم را از شر رفتارهای تند و بی‌خردانه خلاص کند. در غیر اینصورت جامعه دوقطبی می‌شود و مردم به‌جان هم خواهند افتاد.

موسوی تبریزی در پایان گفت:‌ ارشاد فی‌نفسه خوب و لازم است. اما به این شرط که ارشادکنندگان انسان‌هایی فهیم،‌ عاقل و بالغ باشند و اینطور نباشد که خودشان به ارشاد نیاز داشته باشند.

منبع: نو اندیش

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر