کد خبر: 139667
A

رحیمی جهان‌آبادی: به نفع فراجا است که در مجلس حاضر شده و درباره مرگ مهسا امینی توضیح دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: به نفع فراجا است که فیلم‌ها و مستندات خود را درباره مهسا امینی به مجلس ارائه کند چرا که مجلس قصد سکوت در برابر فراجا را ندارد.

رحیمی جهان‌آبادی: به نفع فراجا است که در مجلس حاضر شده و درباره مرگ مهسا امینی توضیح دهد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر جلسه امروز بعدازظهر مجلس با مسئولین نیروی انتظامی گفت: از هیئت رئیسه درخواست کردیم که جلسه‌ای با نیروی انتظامی برگزار کند البته امروز هم جلسه مشترکی با کمیسیون شوراها و امور داخلی داریم که مسئولین نیروی انتظامی در آن حضور دارند. در این جلسه قرار است درباره موضوع اربعین مباحثی مطرح شود و در مورد مهسا امینی نیز صحبت‌هایی خواهد شد.

او در پاسخ به اینکه در جلسه بعدازظهر مجلس با نیروی انتظامی سردار اشتری و سردار رحیمی نیز حضور دارند تصریح کرد: اطلاع ندارم اما به نفع فراجا است که در مجلس حاضر شوند و توضیح بدهند چرا که تریبون مجلس هرگز خاموش نخواهد شد و به نفع مردم روشن است.

او در پایان یادآور شد: لذا به نفع فراجا است که فیلم‌ها و مستندات خود را درباره مهسا امینی به مجلس ارائه کند چرا که مجلس قصد سکوت در برابر فراجا را ندارد. به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم و کنار مردم هستیم و دفاع می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم نظام جمهوری اسلامی نظام مردمی است.

منبع: منیبان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر