کد خبر: 139820
A

نماینده ولی فقیه در بسیج: اغتشاشگران چادر از سر زنان کشیدند/ برای مرگ مهسا امینی غمگین هستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که مسجد و آمبولانس آتش می زنند، چادر از سر زنان چادری می کشند و ایجاد رعب و وحشت کرده و به قرآن و مقدسات توهین می کنند صفشان باید از صف مردم جدا شود. قوه قضائیه با شدت با عوامل اغتشاشگر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در بسیج: اغتشاشگران چادر از سر زنان کشیدند/ برای مرگ مهسا امینی غمگین هستیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: هر چند ما برای مرگ مهسا امینی غمگین هستیم، اما باید صف مردمی که احساسات آنها به درد آمده است با کسانی که مسجد آتش می زنند و به قرآن توهین می‌کنند جدا شود.

وی افزود: صف مردم باید با کسانی که به ماموران نیروی انتظامی که به وظایف قانونی خود عمل می کنند و مورد ضرب و شتم قرار می گیرند و حتی خودرو آنها به آتش کشیده می شود، جدا شود.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی گفت: تضعیف نیروی انتظامی تضعیف امنیت ملی است و ضرر آن به آحاد ملت ایران می رسد. نیروی انتظامی خدمات بسیار درخشانی در بازه های مختلف داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تلاشهای کم نظیری نیروی انتظامی در اربعین داشته، اما کمتر کسی از زحمات شبانه روزی فراجا در اربعین تشکر کرده است.

وی گفت: در زمانی که نیروی انتظامی در خیابان ها مشغول برخورد با قانون شکنان است، وقت مناسبی برای انتقاد و مشکلات فراجا نیست و باید در زمان خود مورد بحث قرار گیرد. کسانی که مسجد و آمبولانس آتش می زنند، چادر از سر زنان چادری می کشند و ایجاد رعب و وحشت کرده و به قرآن و مقدسات توهین می کنند صفشان باید از صف مردم جدا شود. قوه قضائیه با شدت با عوامل اغتشاشگر داشته باشد.

وی ادامه داد: آمریکا، صهیونیست ها، منافقین و سلطنت طلبان بدانند اینگونه اغتشاشات نه تنها مانع از پیشرفت جمهوری اسلامی نخواهد شد بلکه یک مانع از موانع پیشرفت انقلاب اسلامی برطرف خواهد شد زیرا در آخر زمان تمام فتنه ها به نفع جریان حق تمام خواهد شد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر