کد خبر: 139878
A

احمد خاتمی : آشوبگران نمادهای اقتدار نظام را آتش زدند/ کسانی که نان نظام را خوردند، با اغتشاش گران همصدا شدند / با اغتشاشات در پی تحت الشعاع قرار دادن موفقیت‌های دولت هستند/ این‌ها را باید سر جایشان نشاند

احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه صاحبان تریبون در فضای مجازی و قلم مواظب باشند تریبون‌شان بلندگوی دشمنان نباشد که در داخلِ آنها محسوب می‌شوند، گفت: در این حادثه هم کسانی که نان نظام را خوردند با اغتشاش‌گران همصدا شدند و هنوز هم دیر نشده شما که به راحتی بیانیه می‌دهید، اغتشاشات را محکوم کنید وگرنه همسو با آنها هستید.

احمد خاتمی : آشوبگران نمادهای اقتدار نظام را آتش زدند/ کسانی که نان نظام را خوردند، با اغتشاش گران همصدا شدند / با اغتشاشات در پی تحت الشعاع قرار دادن موفقیت‌های دولت هستند/ این‌ها را باید سر جایشان نشاند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛حجت الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه(1 مهرماه) با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل و ملاقات با سران بسیاری از کشورها، گفت: ایران بعنوان یک کشور مطرح در جهان است؛ برخلاف آنچه که می‌گویند با دنیا قطع رابطه کردیم کاملاً رابطه دوجانبه است و آنچه منزوی است شیطنت‌های آمریکا در منطقه است.

وی با بیان اینکه دشمنان با اغتشاشات در پی تحت‌الشعاع قرار دادن موفقیت‌هاست و رئیس‌جمهور منفور آمریکا روی اغتشاشات مانور می‌دهد، گفت: از مدت‌هاست دشمنان در پی اغتشاش‌اند و دنبال سوژه بودند تا این سوژه برایشان پیش آمد. آنها دلشان برای آن خانم نسوخته بود بلکه دلشان برای مقابله با نظام و مقابله با شما مردم تنگ شده بود؛ مسئله‌ای که اصلا برای اغتشاش‌گران مطرح نبوده فوت همان خانم بوده است چراکه مسئولان برای پیگیری این پرونده در میدان بودند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه چادر از سر زن مسلمان کشیدن و آتش زدن قران یعنی ضدیت با دین، اظهار داشت: این اغتشاشات علیه شما مردم بود چراکه پرچم جمهوری اسلامی که نماد اقتدار شماست را به آتش کشیدند. علیه مردم بودن اغتشاش‌گران یعنی بیش از 60 آمبولانس را تخریب کردند و تعدادی هم سوزاندند؛ این نشان می‌دهد ضد مردم‌اند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تکرار این حوادث در سال 88 یا 98، گفت: این بار مردم با اغتشاش‌گران همراهی نکردند و حتی به تخریب اموال اعتراض کردند. اغتشاشاتی که بحمدالله لحظات پایانی را می‌گذراند؛ در این اغتشاشات دو گروه بودند؛ یک عده جوانان ناپخته و فریب‌خورده که تحت تاثیر شبکه‌های بیگانه و فضای مجازی آمدند و سران اغتشاش استفاده ابزاری از اینها کردند؛ من برادرانه نصحیت می‌کنم که صف خود را از اینها جدا کنند، روز حادثه آنها فرار می‌کنند و شما را گیر می‌اندازند. من دوستانه به پدر و مادرهای این جوانان می‌گویم که فرزندانتان را نصیحت کنید که آینده خود را تباه نکنند.

وی افزود: دسته دوم سران اغتشاش بودند که هم از بیگانه خط می‌گیرند و هم پول می‌گیرند؛ بی‌بی سی به صراحت می‌گوید که ما ذی‌نفعیم؛ آمریکا و سران استکبار تمام قد وارد میدان شدند و تریبون‌ها را در اختیار اغتشاش‌گران قرار دادند. بعنوان کسی که سی سال است در سیره اهل‌بیت کار می‌کنم یک مطلب مسلم در این سیره این است که امیرالمومنین(ع) با افراد فریب‌خورده می‌گذشت اما قاطع‌ترین برخورد را با سران جنایت داشت و از رئیس قوه قضائیه هم که امروز هستند می‌خواهم با سران اغتشاش قاطع ترین برخورد صورت بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر