کد خبر: 139902
A

واکنش رئیس جمهور به تجمعات اعتراضی و شعارها:خیال می کنند با ایجاد بلوا و اغتشاش می‌توانند ما را متوقف کنند/ با رهبری پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب راه خود را می رویم

سیدابراهیم رئیسی در بازگشت به کشور در فرودگاه مهرآباد در واکنش به اعتراض های صورت گرفته پس مرگ مهسا امینی و شعارهای معترضان گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ما را متوقف کنند.

واکنش رئیس جمهور به تجمعات اعتراضی و شعارها:خیال می کنند با ایجاد بلوا و اغتشاش می‌توانند  ما را متوقف کنند/ با رهبری پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب راه خود را می رویم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدابراهیم رئیسی در بازگشت به کشور در فرودگاه مهرآباد با حضور در جمع دانشجویان و وکلایی که به استقبال وی آمده بودند، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران راه خود را دارد با رهبری پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب اسلامی طی می‌کند.

وی افزود: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ما را متوقف کنند.

رییس جمهوری تصریح کرد: ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.

رئیسی یادآور شد: امروز ملت منسجم است و همه پشت سر رهبری قراردارند و بنده هم خدمتگزار مردم این مردم هستم پس در هیچ عرصه‌ای و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیفتد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر