کد خبر: 13994
A

قانون جامع انتخابات تا پایان سال به مجلس ارسال می شود

معاون امور مجلس رئیس جمهور روز سه شنبه در راس هیاتی وارد فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد شد و مورد استقبال مقامات محلی قرار گرفت.

قانون جامع انتخابات تا پایان سال به مجلس ارسال می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری به مناسبت دهه مبارک فجر و با سفر به استان کهگیلویه و بویر احمد چند پروژه عمرانی افتتاح کرد.

افتتاح خوابگاه دانشجویی و سلف آموزشکده فنی، جاده کمربندی یاسوج  و کارخانه مبتکران جهان نایلون از جمله برنامه های معاون امور مجلس رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

همچنین با حضور امیری و هیات همراه عملیات اجرایی چند پروژه دیگر از جمله پروژه احداث بازار سنتی یاسوج و قطعه چهار بزرگراه یاسوج – سپیدان آغاز می شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور هنگام ورود به یاسوج در مصاحبه ای با اشاره به بررسی لایحه قانون جامع انتخابات و تطبیق آن با سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب گفت که تاکنون ۹۹ ماده از این لایحه در کمیسیون سیاسی- دفاعی دولت بررسی شده است.

 وی اظهار داشت: که تلاش مجموعه دولت و وزارت کشور این است که کار بررسی این لایحه در اسرع وقت در کمیسیون مربوطه نهایی شود.

وی یادآور شد: که تلاش می شود بررسی پیش نویس لایحه قانون جامع تا پیش از انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نهایی و به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تصریح کرد :البته لایحه قانون جامع انتخابات از قبل تهیه شده بود اما با ابلاغ سیاست‌های کلی رهبر فرزانه انقلاب در مورد انتخابات، دوباره دولت و مجموعه وزارت کشور در حال انطباق مواد آن با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری هستند.

امیری ابراز داشت: یکی از اولویت‌های مهم دولت بررسی نهایی لایحه قانون جامع انتخابات است و نشست های فشرده و هفتگی در این راستا در کمیسیون سیاسی - دفاعی دولت ادامه دارد.

وی تعامل دولت با مجلس را در شرایط کنونی مثبت دانست و گفت که تاکید و راهبرد دولت تدبیر و امید همواره ارتباط خوب و تعاملی با سایر قوا به ‌ویژه مجلس شورای اسلامی بوده است.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت که بسیاری از مسائل و مشکلات کشور با همکاری و تعامل میان قوا قابل‌حل است.

افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی و اقتصادی از جمله ۱۳ طرح صنعتی در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌های سفر یک ‌روزه معاون پارلمانی رئیس جمهور به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

 ادای احترام به خانواده های معظم شاهد و دیدار و گفت و گو با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در این سفر است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر