کد خبر: 140163
A

انسیه خزعلی: پسرم به زودی به ایران بر می‌گردد/ متأسفم که رسانه‌های داخلی اخبار معاندین را منتشر کردند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه حیاط دولت گفت: وقتی معاندین این گونه اخبار دروغ را پخش می‌کنند جای تأسف دارند که رسانه‌های داخلی که به ما دسترسی دارند نیز این کار را انجام می‌دهند حتی جوابیه ما را هم رسانه داخلی منتشر نکردند.

انسیه خزعلی: پسرم به زودی به ایران بر می‌گردد/ متأسفم که رسانه‌های داخلی اخبار معاندین را منتشر کردند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ انسیه خزعلی در حاشیه حیاط دولت با اشاره به عملکرد حوزه زنان بیان داشت: در یکسال گذشته در حوزه زنان به نظر می‌رسد قوی عمل شده و چقدر خوب است گزارش انجام شده در سال گذشته را به اطلاع مردم برسانید. اقداماتی که در سال گذشته انجام شده شاید در دولت‌های گذشته نه در سال اولشان گاهی اوقات در چهار سال اولشان هم انجام نشدهاست.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: به عنوان مثال ستاد ملی زن و خانواده در همان ۹ ماه اول تشکیل شد. دولت گذشته در چهار سال یک جلسه هم تشکیل نداده بود دو مصوبه برای محرومیت‌زدایی و برای ارتقای ساختار زنان در بخش‌های اداری داشت.

وی بیان کرد: همچنین دولت اعتبار خاصی را برای زنان در سال گذشته در استان‌های مختلف تخصیص داد به طوری که در هیچ دوره‌ای انجام نشده است. طی سفر به استانها اعتباراتی را برای آسیب‌زدایی از جامعه زنان، ارتقاء، آموزش و توانمندسازی زنان اختصاص داده شده است.

خزعلی با اشاره به مسئله عفاف و حجاب گفت: ۲۶ دستگاه بلکه ۳۲ دستگاه متولی این موضوع است. شاید معاونت زنان بخش ستادی را فقط دارد یعنی بخش اجرایی ندارد. دیدگاه‌های مختلفی را ما در بحث حجاب و عفاف مطرح کردیم نقدهای جدی را به اجرا داریم که امیدواریم در مصوبات آتی مورد توجه قرار بگیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اخباری که درباره پسرش منتشر شده بیان کرد: درباره این موضوع شاید صحیح نباشد اما از رسانه‌های مختلف گله دارم حداقل آنهایی که این خبر کذب و دروغ را منتشر کردند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: پسر من بحث مهاجرت نداشته و به این زودی برمی‌گردد. همچنین سفر وی به هیچ وجه درباره فیلترشکن و فروش آن نبوده است و نرم افزارهای او هیچ ربطی به فیلترشکن ندارد.

وی ادامه داد: وقتی معاندین این گونه اخبار دروغ را پخش می‌کنند جای تأسف دارند که رسانه‌های داخلی که به ما دسترسی دارند نیز این کار را انجام می‌دهند حتی جوابیه ما را هم رسانه داخلی منتشر نکردند.

منبع: میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر