کد خبر: 140220
A

ذوالنور :رژیم صهیونیستی چند تیم برای ایجاد اغتشاش در داخل ایران و به اصفهان فرستاد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: در همین آشوب‌های اخیر دیدیم که وزارت اطلاعات در استان اصفهان تعدادی از افراد را دستگیر کرد که آنها اعتراف کردند که با پژاک، دموکرات و کومله ارتباط داشتند.

 ذوالنور :رژیم صهیونیستی چند تیم برای ایجاد اغتشاش در داخل ایران و به اصفهان فرستاد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر گروهک های ضدانقلاب و انهدام محل استقرار تروریست ها در اقلیم کردستان عراق گفت: محل استقرار  گروهک های ضد انقلاب و تروریست ها در اقلیم کردستان است. جمهوری اسلامی ایران با دولت عراق و حاکمیت اقلیم کردستان در این زمینه اتمام حجت کرده که مانع فعالیت مخالفان و تعرض به امنیت ملی ایران باشد.

 وی با بیان اینکه این گروهک های ضد انقلاب در خارج از کشور از حمایت های دشمنان ملت ایران برخوردارند، افزود: آنها هم از سوی دشمنان هم آموزش می بینند، هم تجهیزات در اختیار آنها قرار داده می‌شود و هم از لحاظ مالی پشتیبانی می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه از داخل این گروه های ضد انقلاب تیم های مجهز تروریستی و انتحاری به داخل ایران فرستاده می‌شود، تصریح کرد: در همین آشوب‌های اخیر دیدیم که وزارت اطلاعات در استان اصفهان تعدادی از افراد را دستگیر کرد که آنها اعتراف کردند که با پژاک، دموکرات و کومله  ارتباط داشتند.

 حجت الاسلام ذوالنور با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی این افراد را برای خرابکاری در داخل ایران انتخاب کرد، افزود: رژیم صهیونیستی چند تیم برای ایجاد اغتشاش در داخل ایران به اصفهان فرستاد.

 وی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش سربازان گمنام امام زمان عجل الله این تیم های تروریستی دستگیر و منهدم شدند، افزود: این موضوع اثبات می‌کند که در حال حاضر فقط گروهک های پژاک، کومله و دموکرات نیستند به جمهوری اسلامی ایران حمله می کند بلکه این رژیم صهیونیستی است که پشت این قضایا قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ما به ظاهر به مقر این گروهک‌ها موشک زدیم اما در باطن اسرائیل را هدف قرار دادیم.

 حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدید امنیت ملت سکوت نخواهد کرد، گفت: این اقدام آخرین اقدام جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود اما اگر دشمنان سر عقل بیایند و تحرکات علیه امنیت ملت ایران را خاتمه دهند، این آخرین اقدام خواهد بود ولی اگر آنها به شیطنت‌های خود ادامه دهند، جمهوری اسلامی ایران با جدیت بیشتر و در عمق خاک محل استقرار این گروهک ها، آنها را هدف قرار می دهد.

 وی گفت: فاصله استقرار این گروهک تا مرز ایران ۱۳۰ کیلومتر بود اما اگر در شعاع بیشتری از فاصله  مرز ایران بخواهند فعالیت های ضد امنیت ملی ایران ادامه دهند، نیروهای مسلح ما قادر خواهیم بود پاسخ آنها را در چند صد کیلومتری بدهند.

منبع: بولتن نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر