کد خبر: 140242
A

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:مهسا امینی برای آشوبگران یک بهانه بود

ایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مهسا امینی برای آشوبگران یک بهانه بود تا اهداف از پیش تعیین‌شده و طراحی‌شده خود را عملیاتی کنند. آنها به بهانه مهسا به دنبال تجزیه ایران بودند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:مهسا امینی برای آشوبگران یک بهانه بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آشوبگران در روزهای اخیر در کشور به فارس گفت: نکته بسیار مهمی که در بحث آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر وجود دارد این است که نباید جهت اصلی گم شود و نباید اجازه داد که در این باره به مردم آدرس غلط داده شود.

وی افزود: هدف اصلی صحنه‌گردانان این آشوب‌ها به زانو درآوردن ملت ایران، ایجاد شکاف و انشقاق در صفوف بهم پیوسته و بهم فشرده ملت،‌ تضعیف امنیت ملی، ایجاد جنگ داخلی در کشور و هرج و مرج و نهایتا هموار کردن تسلط بیگانگان و تجزیه جغرافیایی ایران زمین بود که نتیجه آن ایجاد ناامنی و هرج و مرج در کشور خواهد بود که قطع به یقین مردم ما از این مسئله متضرر خواهند شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: مردم ایران به سوابق صحنه‌گردانان این آشوب‌ها و مدعیان دروغین حمایت از حقوق مردم شناخت و آگاهی کامل دارند. این اشخاص خود به گوشه‌ای می‌خزند و با فضاسازی در دل و ذهن مردم تردید ایجاد می‌کنند و به دنبال آن هستند که مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قربانی مطامع خویش سازند.

گودرزی خاطرنشان کرد: مهسا امینی صرفا یک بهانه بود و مشخص بود که یک طراحی‌ صورت گرفته بود و آشوبگران و حامیان آنها به دنبال سوژه و بهانه‌ای بودند که آتش‌تهیه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بریزند؛ چراکه این مسئله هیچ‌گاه مسئله‌ای نبود که به خاطرش مسجد آتش بزنند و به مقدسات اهانت کنند و قرآن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آتش بکشند و اموال عمومی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تخریب کنند یا پلیس و امنیت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هدف قرار دهند.

وی افزود: قطع و یقین این مسئله تنها یک بهانه‌ بود و متاسفانه عده‌ای هم به خاطر اینکه از سر هیجان و احساسات و یا محاسبه  غلط و یا شنیدن روایت‌های نادرست با عناصر اصلی همراهی کردند، اما حضور ملت بساط آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برچید و مردم یک بار دیگر به آنها نشان دادند که پای انقلاب و کشورشان هستند.

نایب رئیس کمیسیون مجلس اظهار داشت: تفاوت این فتنه با فتنه‌های قبلی این بود که در فتنه اخیر کنه مطلب خیلی زود برای مردم روشن شد که آشوبگران نه دغدغه دختران این سرزمین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند و نه دغدغه کل ملت ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و از موقعیت به وجود آمده به دنبال پیاده‌سازی برنامه‌های خود و رسیدن به اهدافشان بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر