کد خبر: 140272
A

نماینده ولی فقیه در زنجان: کشته سازی از یک دختر رمز فتنه دشمنان بود

علی خاتمی امام جمعه زنجان: طی سالهای ۷۷ به ویژه ۸۸ فتنه هایی به مراتب پیچیده تر در کشورمان رخ داد و در سال ۹۶ وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که کریسمس در ایران جشن گرفته می شود و همین مساله نیز در سال ۹۸ و امسال هم به شکلی دیگر رخ داد.

نماینده ولی فقیه در زنجان: کشته سازی از یک دختر رمز فتنه دشمنان بود

به گرارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان با اشاره به حوادث اخیر در کشور افزود: بنا بر فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی نگهداری انقلاب اسلامی از ایجاد انقلاب سخت تر است که در این راستا برای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی جان خود را فدا کرده اند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی فراز و فرودهای زیادی را طی کرده است، اضافه کرد: طی سالهای ۷۷ به ویژه ۸۸ فتنه هایی به مراتب پیچیده تر در کشورمان رخ داد و در سال ۹۶ وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که کریسمس در ایران جشن گرفته می شود و همین مساله نیز در سال ۹۸ و امسال هم به شکلی دیگر رخ داد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ریشه فتنه در هوای نفس نهفته است، ادامه داد: این دفعه رمز فتنه ها، کشته سازی از یک دختر بود که همه اظهار تاسف کردند، در این میان زدن و شکستن شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه تمامی فرامین رهبری در آغاز هفته دفاع مقدس متفاوت تر بود گفت: راه، دشواری ها و سختی هایی دارد و در این میان اگر بصیرت باشد، می توان از فتنه ها جلوگیری کرد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه بزرگترین و سخت ترین مشکل جوامع موضوع فقر است، اضافه کرد: در جوامع با حوادثی از قبیل سیل و زلزله عواطف مردم تحریک می شود و در واقع مسکنی ایجاد می شود اما فقر عوارض سخت و سنگینی دارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه نتیجه این مساله اختلاف طبقاتی و در دراز مدت کینه و عداوت های زیادی ایجاد می شود، گفت: دین اسلام به عنوان کامل ترین و جامع ترین دین پایان بخش همه ادیان تا پایان تاریخ قدرت و توان مدیریت را دارد.

وی با بیان اینکه فقر جامعه را سرافکنده می کند و از بین رفتن آن به ایستادگی جامعه کمک می کند، اظهار داشت: کمیته امداد موضوع زکات را سازماندهی کرده اند و اعتقاد به پرداخت آن در این استان بیش از گذشته نمود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به افزایش قیمت تضمینی گندم از سوی دولت گفت: این اقدام خود به رغبت بیشتر کشاورزان برای تحویل گندم منجر شد که تداوم این وضعیت می تواند بطور قطع از کشت محصولات پر آب خواه جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه گندم محصول استراتژیک کشور است، خاطرنشان کرد: تا کنون طلب کشاورزان نیز پرداخت شده که این موضوع برای استان های سردسیر کشور حیاتی بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر