کد خبر: 140482
A

آیت الله سعیدی: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و هنوز درگیر برخی از مسائل ابتدایی هستیم/ رئیسی حرف تازه‌ای برای مردم دارد

امام جمعه قم معتقد است: از ویژگی های دولت آیت الله رئیسی این است که در ذیل ولایت ولی عصر و ولایت فقیه می خواهند آنچه درست اجرا نشده و تحریف شده است را به اجرا درآورند.

آیت الله سعیدی: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و هنوز درگیر برخی از مسائل ابتدایی هستیم/ رئیسی حرف تازه‌ای برای مردم دارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: ما باید در سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله فرجه الشریف بیعت و عهد خود را با ولی عصر خود تجدید کنیم زیرا تمام مسئولیت های ما ذیل امر ولایت معنا پیدا می کند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی حرف تازه ای برای مردم دارد، گفت: این حرف نو به معنای این نیست که تا کنون این حرف ها نبوده بلکه این حرف ها از گذشته بوده ولی یا عمل نشده، یا بد عمل شده و یا نیمه کاره مانده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در واقع آنچه را رئیس جمهور امروز انجام می‌دهند در ذیل چیزی است که امامان ما به آن وعده داده اند، افزود: در باب امام زمان عجل الله فرجه الشریف گفته شده که ایشان دین جدیدی می آورند در حالی که ایشان شریعت جدیدی ندارد بلکه همان اسلام را به درستی تبیین، تفسیر و اجرا می کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های دولت آیت الله رئیسی این است که در ذیل ولایت ولی عصر و ولایت فقیه می خواهند آنچه درست اجرا نشده و تحریف شده است را به اجرا درآورند.

آیت الله سعیدی گفت: در قانون اساسی که در سال اول بعد از پیروزی انقلاب توسط سلایق مختلف نوشته شد موارد زیادی مانند اصل ۴۴، اصل امر به معروف و نهی از منکر نوشته شد که درست اجرا نشده است؛ از جمله قوانینی که درست عمل نشد بحث استاندارد است که مجموعه ای از ضوابط و قواعد جهانی است که در نظام ما جنبه دینی و اعتقادی هم پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ما نباید بگذاریم که معارف دینی ما در کتاب ها بماند، افزود: بسیاری از معارف دینی ما برای اجرایی شدن است و باید در جامعه پیاده شوند و یکی از معارفی که باید اجرایی شود بحث استاندارد است که در نظام ما به عنوان یک عقیده مطرح است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ما بعد از ۴۰ سال که از انقلاب گذشته هنوز درگیر برخی از مسائل ابتدایی هستیم درحالی که باید جدی تر وارد عمل شد و نظارت ها را جدی تر کنیم، افزود: بحث استاندارد در کشورهای دیگر به خاطر تبلیغ کالا و نظامشان است ولی ما که به خدا، معاد و قیامت اعتقاد داریم توجه به استاندارد جنبه اعتقادی هم پیدا می کند.

آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه خداوند خدمت کردن به بندگانش را دوست دارد از این رو افرادی که به مردم خدمت می کنند را هم دوست دارد، افزود: اعضای دولت باید با هم هماهنگ و همراه باشند و در برابر توطئه ها گام های اساسی بردارند و توجه به استاندارد یکی از این گام‌ها است.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر