کد خبر: 140679
A

رییس بنیاد شهید: لبیک مردم به امام یک "بله" به روش زندگی جدید اسلامی بود/ برخی آزادی را در هوس بازی می بینند

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت در نیرو‌های نظامی و انتظامی بسیار بزرگ و سخت است و دشمن با دروغ‌سازی‌های پیاپی سعی دارد موضوع و جریان اصلی ماجرا‌های اخیر را تغییر داده و وارونه جلوه دهد

رییس بنیاد شهید:  لبیک مردم به امام  یک "بله" به روش زندگی جدید اسلامی بود/ برخی آزادی را در هوس بازی می بینند

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بهشت رضا (ع) مشهد برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی هر هفته در راه تامین امنیت ایران اسلامی شهیدی تقدیم می‌کند و مسیر شهادت در این نیرو همچنان باز است و هنوز شاهد شهادت افرادی از این محافظان جان، مال و ناموس مردم هستیم.

وی گفت: مشکلات و کشمکش‌های امروز جامعه جهانی، برگرفته از تقابل ۲ گروه است، گروه نخست افتخارشان بندگی خدا و طرف دیگر افتخارشان بردگی هوا و هوس است که آزادی را در هوس می‌بینند، این طرف می‌گوید جامعه باید از امنیت آزاد و بنده خدا شود، طرف مقابل معتقد است جامعه باید از خدا و بندگی خدا آزاد شود و بنده خود شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در غرب چنین القا شده که خدایی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد امری شخصی و مربوط به خلوت مردم است و کسی اجازه ندارد خدا را به متن جامعه بیاورد، اما امام خمینی (ره) در مقابل این تفکر و جریان ایستاد و دینی را به مردم عرضه کرد تا جامعه انسانی را بسازد.

قاضی زاده تصریح کرد: حکومت به معنای اجتماعی سازی مردم، یک ارزش است، لبیک ملت ایران به امام راحل (ره) فقط یک "نه" بزرگ به استکبار و استبداد نبود بلکه یک "بله" به روش زندگی جدید اسلامی بود.

وی گفت: پس از انقلاب، تمام کشمکش ما با نظام سلطه بر سر این تقابل گفتمانی و سبک جدید زندگی است و انرژی هسته ای، قدرت ایران در منطقه، برخی موضوعات اقتصادی، موضوع زن، حقوق بشر و غیره، همه بهانه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر