کد خبر: 140684
A

نماینده ولی فقیه در لرستان: حجاب بهانه است، دشمنان با حاکمیت نظام اسلامی مشکل دارند

سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان با ایجاد نا آرامی‌های اخیر در کشور به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و موضوع حجاب، یک بهانه بوده چراکه با حاکمیت نظام اسلامی مشکل دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان: حجاب بهانه است، دشمنان با حاکمیت نظام اسلامی مشکل دارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در نشست شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ لرستان اظهار داشت: راه در انقلاب اسلامی مشخص است و سخنان و بیانات رهبر معظم انقلاب فصل‌ الخطاب بود و راه را بیشتر از گذشته مشخص کرد.

وی گفت: صحنه گردان اصلی ناآرامی های اخیر به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و موضوع حجاب، یک بهانه بوده چراکه با حاکمیت نظام اسلامی مشکل دارند.

وی ادامه داد: ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و با شایسته سالاری و رفع تبعیض‌ها و انجام وظایف قانونی خود، بهانه برای اعتراض ایجاد نکنیم همچنین باید با همکاری و همدلی همه مدیران و دلسوزان برای موفقیت و توسعه استان تلاش کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تقدیر از نیروهای امنیتی و انتظامی و نیروهای داوطلب و بسیجی در برخورد با عوامل نا آرامی های اخیر اضافه کرد: این عزیزان با صبوری و متانت در راستای مقابله با اغتشاشگران تلاش کردند بنابراین باید با تبیین وضع موجود و با گفت و گو با این افراد در راستای جذب حداکثری تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: باید با اتحاد مشکلات لرستان را برطرف کنیم که در این راستا مطالبه گری از سران سه قوه ضروری است چراکه در گذشته قول هایی برای توسعه این استان داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در لرستان گفت: این کنگره می‌تواند زمینه خوبی برای معرفی بیش از پیش شهدای استان باشد و رسانه‌ها باید ابن ظرفیت را به کشور معرفی کنند.

وی تصریح کرد: شهدای ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کرده‌اند و ما نیز باید برای معرفی این عزیزان و پاسداشت این شهدا تلاش کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر