کد خبر: 140700
A

وزیر اسبق اطلاعات: اتفاقات اخیر توطئه‌ آمریکا، اسرائیل، آل سعود و برخی ایرانیان خارج نشین بود که خنثی شد

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: این اتفاقات توطئه‌ جدیدی از سوی آمریکای جنایتکار ، اسرائیل، آل سعود و برخی ایرانیان خارج نشین بود که به لطف خدا و بصیرت ملت خنثی شد.

وزیر اسبق اطلاعات: اتفاقات اخیر توطئه‌ آمریکا، اسرائیل، آل سعود و برخی ایرانیان خارج نشین بود که خنثی شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» شامگاه پنجشنبه در آیین یادواره شهدای روستای عقیل‌آباد اراک، افزود: شهدای عزیز تربیت یافتگان مکتب عاشورا هستند و خانواده این عزیران باید بر خود ببالند که در تربیت فرزندان خود به خوبی درخشیده‌اند.

وی بیان کرد: شهدا از همه چیز و حتی با ارزش‌ترین هستنی خود، یعنی جان خود برای حفظ کشور و آب و خاک وطن گذشتند تا امروز مردم این سرزمین در امنیت کامل به سربرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: تکریم خانواده معظم شهدا امری ضروری است و همه باید قدردان این عزیزان باشند و همه تلاش خود را برای حفظ خون پاک شهدا به کار گیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: فعالان عرصه فرهنگی جامعه باید بیش از پیش در راستای معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهدا به جامعه به‌ویژه به نسل جوان بکوشند و جوانان و نوجوانان نیز باید از شهدا الگوگیری کنند.

وی افزود: وظیفه مسئولان در شرایط کنونی هوشیاری در تصمیم سازی‌های کارساز و راهبری صحیح منابع و امکانات پایه کشور است و با حضور پررنگ در سازندگی، تولید ثروت و پویایی اقتصادی باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس از حداقل امکانات بی بهره بود اما امروز در همه زمینه ها صاحب قدرت و اقتدار است و این مهم جز در سایه مردانگی، فداکاری و خون پاک شهدا ایجاد نشده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: این اتفاقات توطئه‌ جدیدی از سوی آمریکای جنایتکار ، اسرائیل، آل سعود و برخی ایرانیان خارج نشین بود که به لطف خدا و بصیرت ملت خنثی شد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی تحمل دیدن توسعه و پیشرفت کشور را ندارند و به همین دلیل همواره به دنبال توطئه پراکنی بر علیه نظام اسلامی هستند، بنابراین ملت باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند و از مسیر انقلاب اسلامی خارجی نشوند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر