کد خبر: 140874
A

عباس عبدی در گفتگو با دیده بان ایران:صدا و سیما در حال نشر پروپاگانداست/ چیزی به عنوان "خبر"در تلویزیون وجود ندارد

عباس عبدی فعال سیاسی و رسانه‌ای اصلاح‌طلب بر این باور است که یک مخاطب حرفه‌ای برای کسب اخبار به صدا و سیما مراجعه نمی‌کند. این فعال رسانه ای به سایت دیده بان ایران گفت: چیزی به عنوان "خبر" در تلویزیون وجود ندارد

عباس عبدی در گفتگو با دیده بان ایران:صدا و سیما در حال نشر پروپاگانداست/ چیزی به عنوان "خبر"در تلویزیون وجود ندارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ماجرای هک یکی از بخش‌های خبری صدا و سیما آن هم در روزهایی که بسیاری از سایت‌های خبری و حاکمیتی موردی حملات هکری قرار گرفته است این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا مسؤولان رسانه ملی این احتمال را نمی‌دادند که شاید هدف حمله بعدی خرابکاران، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی باشد.

 بیشتر بخوانید:انصاری: مسؤولان صدا و سیما مراقب نفوذی‌ها باشند

موضوعی که البته از سوی یک منبع آگاه در صدا و سیما اینگونه توجیه شده که پس از حمله سال گذشته به شبکه اول سیما، هیچکدام از نهادهای مسؤول در کشور حتی یک ریال در راستای افزایش سطح ایمنی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی هزینه نکرده‌اند.
در همین رابطه یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب  می گوید  اصولاَ صدا و سیما چیزی به عنوان خبر تولید نمی‌کند و نمی‌توان آن را یک رسانه خبری دانست. بلکه شاهد پخش پروپاگاندا از شبکه‌های مختلف رسانه ملی هستیم.

2-22


عباس عبدی، روزنامه نگار اصلاح طلب و فعال سیاسی در گفتگو با سایت دیده بان ایران اظهار داشت: صداوسیمای ایران رسانه خبری نیست و اصلا خبر ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان داشت: مطالبی که در صدا و سیما گفته می شود پروپاگانداست و آنچه را دوست دارند به عنوان خبر منتشر می کنند.

بیشتر بخوانید:شمشادی: صدا و سیما نیازمند مدیریت شجاع است

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین هیچ آدم عاقلی برای خبر به تلویزیون ایران مراجعه نمی‌کند و به همین دلیل صداوسیما مجبور است به نقد خبرهای دیگران بپردازد درحالیکه توجه ندارد اگر خودش خبر درست را بگوید جایی برای خبر دیگران باقی نخواهد گذاشت.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر