کد خبر: 140954
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس:"وزارت رفاه" مسئول اغتشاشات اخیر در جامعه است/نابسامانی در وزارت کار مشهود است؛ نه سرپرست دارد و نه وزیر!

کیومرث سرمدی واله عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از دولت سیزدهم به سایت دیده‌بان ایران گفت: انتظار ما این بود شب همان روزی آقای زاهدی‌وفا از مجلس رای اعتماد نگرفت، رییس جمهور فرد پیشنهادی بعدی را به مجلس معرفی میکرد که متاسفانه چنین کاری انجام نشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس:"وزارت رفاه" مسئول اغتشاشات اخیر در جامعه است/نابسامانی در وزارت کار مشهود است؛ نه سرپرست دارد و نه وزیر!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ۲۴ خرداد ماه امسال بود که حجت‌الله عبدالمالکی وزیر کار از سمت خود استعفا داد، که بلافاصله با حکم رییس‌جمهور، محمد هادی زاهدی وفا، به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد البته گزینه پیشنهادی رییسی برای این وزارتخانه کسی جز زاهدی‌وفا نبود که او نیز نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

کیومرث سرمدی واله عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در همین رابطه در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران در این رابطه با گلایه‌مندی از عملکرد دولت در این رابطه گفت: جدای از معاندان که با برنامه‌ریزی قصد برهم زدن آرامش کشور را دارند، امروز اگر در جامعه با موضوع اغتشاش روبرو هستیم ناشی از معیشت، اشتغال، فقر و اختلاف طبقاتی است که تمامی این موارد در حوزه اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی عنوان کرد: شعار آقای رییسی در انتخابات، پرداختن به معضلات اجتماعی از جمله فقر و آسیب‌های ناشی از آن، کاستن فاصله طبقاتی و... بود که متاسفانه شاهد این هستیم وزارت کار و رفاه اجتماعی طی این مدت با نابسامانی روبرو بوده که وزیرش مجبور به استعفا میشود و در حال حاضر نیز نه سرپرست و نه وزیری در راس کار دارد.

رییس جمهور هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: رییس جمهور موظف است تا در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی جدید اقدام کند، انتظار ما این بود شب همان روزی آقای زاهدی‌وفا از مجلس رای اعتماد نگرفت، رییس جمهور فرد پیشنهادی بعدی را به مجلس معرفی میکرد که متاسفانه چنین کاری انجام نشد.

_1

نابسامانی در وزارت کار مشهود است

سرمدی در ادامه گفت‌وگو با دیده‌بان ایران اظهار کرد: وضعیت این وزارتخانه در حال حاضر آشفته است زیرا   کسی در راس امور آن نیست و لازم است که آقای رییسی هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی فرد اصلح به مجلس اقدام کند و مجلس نیز پای کار است تا این موضوع را تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه دولت هر موقع که خواست بخواهد فردی را معرفی کند، کار پسندیده‌ای نیست، مجلس پیگیر این قضیه است و چنانچه فرصتی باشد  در صحن علنی روز سه‌شنبه در رابطه با این بلاتکلیفی تذکر لازم را خواهم داد.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر