کد خبر: 140987
A

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: ساز و کار فعلی گشت امنیت اخلاقی باید اصلاح شود

عنابستانی گفت: اینکه بصورت عمومی در پاساژ و پارک خانمی حجاب مناسب ندارد را بگیریم و ببریم و با او صحبت کنیم به این امید که بر فرد تاثیر بگذاریم، این اشتباه فاحش است و نه تنها اثر نمی گذارد که ایشان را نسبت به ساختارهای کشور و نظام بی اعتمادتر و ذهنش را سیاه تر می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: ساز و کار فعلی گشت امنیت اخلاقی باید اصلاح شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «علی اصغر عنابستانی» نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون اجتماعی  در رابطه با "اقدامات کمیسیون اجتماعی در اصلاح گشت امنیت اخلاقی" به ارگان اطلاع رسانی وزارت ورزش گفت: شخصا معتقد هستم که ما باید کاری که در کشور انجام می دهیم متناسب با هزینه فایده آن باشد. اگر به برگشت امنیت اخلاقی فایده هایی مترتب هستیم، باید ببینیم که چه هزینه هایی برای کشور دارد و چه فایده ای؛ اگر در ترازو هزینه فایده، فایده آن بیشتر بود خوب ادامه بدهیم اگر نبود حتما باید اصلاح شود.

وی در ادامه گفت: به نظر می رسد که در تناسب بین هزینه فایده برای امنیت اخلاقی هزینه ها برای جمهوری اسلامی خیلی سنگین تر از فایده های آن است، حتما باید ساختار و مدل اصلاح شود، اصلاحی که باید روی آن تحقیق کنیم و باید در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی روی اینها کار شود. گاهی برخی بصورت سازماندهی شده افراد به دنبال هتک حرمت اسلامی جامعه هستند این گشت باید با آنها برخورد جدی کند.

عنابستانی خاطر نشان کرد: اینکه بصورت عمومی در پاساژ و پارک خانمی حجاب مناسب ندارد را بگیریم و ببریم و با او صحبت کنیم به این امید که بر فرد تاثیر بگذاریم، این اشتباه فاحش است و نه تنها اثر نمی گذارد که ایشان را نسبت به ساختارهای کشور و نظام بی اعتمادتر و ذهنش را سیاه تر می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر