کد خبر: 141001
A

سردار جوانی: مسؤولان کشور زخم‌های داخلی را درمان کنند/ خانواده‌های ساواکی به دنبال ناامن کردن ایران بودند

یک مقام عالی‌رتبه در سپاه معتقد است: به شهادت تاریخ، همواره مشکل اصلی بسیاری از موحدان، مؤمنان و پیروان جبهه حق در برابر جبهه باطل و طاغوت‌های زمان خود، نداشتن بصیرت و شناخت دقیق از توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی این دشمنان‌شان بوده است.

سردار جوانی: مسؤولان کشور زخم‌های داخلی را درمان کنند/ خانواده‌های ساواکی به دنبال ناامن کردن ایران بودند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در یادداشتی در صبح صادق نوشت: 

وجود دشمن توطئه‌گر برای ملت انقلابی و مؤمن ایران، امر اثبات‌شده‌ای است. مقابله همه‌جانبه جبهه استکبار در بیش از 43 سال با جمهوری اسلامی و ملت ایران نشان می‌دهد، تمامی زورگویان عالم، ظالمان و ستمگران، دنیاگرایان شب‌پرست و در یک کلام تمام طاغوت‌های زمان؛ استقلال، آزادی، عزت، امنیت و پیشرفت ملت ایران تحت پرچم اسلام و ولایت فقیه به سمت قله‌های آرمانی و به ویژه تمدن‌سازی اسلامی و رسیدن به حیات طیبه را برنمی‌تابند.

هر ملت توحیدمحور دشمن دارد و وجود این دشمن و دشمنی او یک سنت تغییرناپذیر الهی است. بر همین اساس، در آموزه‌های قرآنی، خداوند متعال به مؤمنان هشدار داده است که مبادا در برابر دشمنان خود، دچار ترس، سستی و غفلت شوید، با آنان جهاد کنید و در مقابل آنان به مقاومت دست بزنید. آیاتی، چون «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» و «وَجاهِدوا فِی اللَّهِ حَقَّ جِهادِهِ» بر این معنا دلالت دارد. خداوند به مجاهدان فی سبیل‌الله در صورت استقامت ورزیدن بر امر جهاد، وعده نصرت داده است. یکی از الزامات جهاد با دشمنان و ایستادگی در برابر آنان و به شکست رساندن توطئه‌ها و نقشه‌های آنان، داشتن شناخت درست از طرح و برنامه‌های آنهاست.

به شهادت تاریخ، همواره مشکل اصلی بسیاری از موحدان، مؤمنان و پیروان جبهه حق در برابر جبهه باطل و طاغوت‌های زمان خود، نداشتن بصیرت و شناخت دقیق از توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی این دشمنان‌شان بوده است.

به لطف خداوند سبحان و با دعاهای امام زمان(روحی فداه)، ملت بزرگ ایران از زمان قیام لله به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 تاکنون که بیش از چهل سال از آن می‌گذرد، گرفتار این آسیب و مشکل اساسی نشده است. ما مفتخریم که در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم و در میان ملتی هستیم که این مردم با بصیرت بوده و دشمن و نقشه‌های آن را به خوبی می‌شناسند.

مردم ما با عمل و رفتار خود، با مجاهدت‌ها و حضورهای بهنگام خود در صحنه‌های مختلف دفاع از اسلام، انقلاب و ایران، ثابت کردند که قضاوت حضرت روح‌الله در مورد آنان، قضاوت درستی بوده که فرمودند: مردم ما از مردم زمان رسول‌الله(ص) و حضرت علی(ع) بهترند. در 43 سال گذشته این مردم، توطئه‌ها، تهدیدها و فتنه‌های بسیاری را از قبیل غائله‌های تجزیه‌طلبی، کودتاها، تروریسم داخلی، جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، جنگ‌های نیابتی در منطقه، فتنه‌های 1378، 1388، 1396 و 1398 را خنثی کرده و کشور و انقلاب را با هدایت‌ها و رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی از گذرگاه‌های سخت و خطرناک به سلامتی عبور داده‌اند.

اکنون نقشه اصلی دشمن با جنگ شناختی، تمرکز راهبردی بر همین بصیرت و هوشمندی مردم و به ویژه نسل جوان با بهره‌گیری از جنگ رسانه‌ای است. آشوب‌ها و اغتشاشات شهریور و مهر 1401 که به بهانه فوت خانم مهسا امینی در کشور پدید آمد، محصول جنگ رسانه‌ای جبهه استکبار و عوامل داخلی آن است. در این نقشه، دشمن تلاش می‌کند از زخم‌ها و آسیب‌های داخلی که بعضا نتیجه غفلت‌ها، کم‌کاری‌ها و عملکرد جریان نفوذ است، بهره بگیرد و ملت مؤمن ما را گرفتار همان مشکل تاریخی جبهه موحدین و حق‌پرستان کند. دشمن برای رسیدن به این خواسته، دروغ می‌گوید، شایعه‌سازی و شبهه‌پراکنی می‌کند. هدف دشمن فریب عمومی از طریق تحریف حقایق و وارونه‌نمایی واقعیت‌هاست.

نقشه دشمن، تحریف برای تخریب ذهن‌ها و سپس تحریک ذهن‌های تخریب شده برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور است. فوت یک خانم را که به دلیل سابقه بیماری یا هر دلیل دیگری رخ داده، به دروغ نتیجه ضرب و شتم از سوی نیروی انتظامی معرفی کرده، جمهوری اسلامی را ناقض حقوق بشر و مخالف حقوق زنان و ضد آزادی توصیف می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان امپراتوری رسانه‌ای خود را از یک طرف و شبکه‌هایی از اراذل و اوباش، منافقین، سلطنت‌طلبان، خانواده‌های ساواکی‌ها و معدومان را که از قبل سازماندهی کرده، برای بر هم زدن نظم و امنیت کشور فعال می‌کند.

دشمن با این نقشه، امنیت، آرامش و ثبات کشور را که بسترساز پیشرفت و حل مشکلات است، نشانه رفته است. به عبارت دیگر، دشمن شکسته خورده در تمامی صحنه‌ها، اکنون از طریق جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی، با بهره‌گیری از شکاف‌های نسلی و گسل‌های قومی و مذهبی، تمامی ظرفیت‌های خود را به میدان آورده تا شاید به زعم خود بتواند در روندهای کنونی تأثیر بگذارد.

روندهایی که از یک‌سو افول قدرت آمریکا و متحدانش را شتاب بخشیده و از سوی دیگر محور مقاومت و جمهوری اسلامی را به یک قدرت نوظهور منطقه‌ای شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است. پیشرفت و دستاوردها و موفقیت‌های جمهوری اسلامی در یک سال گذشته در حوزه سیاست داخلی و خارجی، آشکار شدن ظرفیت‌های فرهنگی انقلاب اسلامی با بین‌المللی شدن سرود سلام فرمانده، برپایی پیمان‌های منطقه‌ای از قبیل شانگهای، انجام اصلاحات بنیادی اقتصادی، مانند مردمی‌سازی یارانه‌ها و ده‌ها موفقیت راهبردی دیگر، همگی جبهه استکبار با محوریت آمریکا را به وحشت انداخته است. بنابراین، آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک دولت‌های مرتجع منطقه مانند رژیم سعودی، همه عوامل را به کار گرفته‌اند تا امنیت ایران را که زمینه‌ساز برای تداوم موفقیت‌ها و پیشرفت‌هاست، از طریق آشوب و اغتشاش مختل کنند.

البته این بار هم شکست خوردند و مردم مؤمن، بصیر و هوشمند ایران، باز هم به صحنه آمده و توطئه دشمن را با شکست مواجه کردند. رهبر حکیم انقلاب اسلامی در خصوص نقش‌آفرینی مردم در حوادث اخیر فرمودند: «ملت در این حادثه هم مانند حوادث دیگر کاملاً قوی ظاهر شد؛ مثل همیشه، مثل گذشته در آینده هم همینجور خواهد بود. در آینده هم هر جا دشمنان بخواهند اختلالی ایجاد کنند، آن که بیش از هم سینه سپر می‌کند و بیش از همه اثر می‌گذارد، ملت شجاع و مؤمن ایران است.»

آری، دشمنان سال‌ها برنامه‌ریزی کرده تا مردم را بفریبند و میان مردم و رهبری فاصله بیندازند و امنیت کشور را از بین ببرند، اما شکست خوردند. به شکرانه این پیروزی و نعمت وجودی این مردم و رهبری حکیم انقلاب اسلامی، مسئولان کشور باید آستین همت بالا زده و زخم‌های داخلی را درمان کنند تا مگس‌ها دیگر بر روی آن ننشینند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر