کد خبر: 141153
A

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: این جوشش غلیان انقلاب است/طلای ناب انقلاب اسلام از ناخالصی‌ها جدا خواهد شد

غضنفرآبادی گفت ناخالصی‌ها در صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مدارس و ورزش و بقیه صنوف و حتی مجلس وجود دارد. هرچند بسیار جزیی و اندک اما شئ متعفن و گندیده فضای بزرگی را بد بو می‌کند و نمی‌گذارد بوی خوش حق به مشام برسد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: این جوشش غلیان انقلاب است/طلای ناب انقلاب اسلام از ناخالصی‌ها جدا خواهد شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ موسی غضنفرآبادی نماینده بم و رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در جلسه‌ روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: شاید از این فتنه و اغتشاشات اخیر مردم غصه دار و نگران شدند که با این همه هیاهو و جو تبلیغاتی گسترده امپراتوری دروغ‌پرداز دشمن و خشونت و بی رحمی اغتشاشگران و ناامن کردن کسب و کار و تهدید مردم و حمایت برخی از چهره‌های شناخته شده چه بر سر انقلاب و ایران خواهد آمد، اما مردم آرام و آسوده باشند چراکه بر اساس آیه ۱۷ سوره مبارکه رعد، این جوشش غلیان انقلاب است تا طلای ناب انقلاب اسلامی را یک‌بار دیگر از ناخالصی‌ها جدا سازد.

وی افزود: مردم دیدند که چه ناخالصی‌هایی جدا شد که باورشان هم نمی‌شد؛ آنها با ظاهرسازی در گوشه‌ای از دل مردم جا کردند و امروز منفور مردم شدند.

بنابر گزارش خبرنگار دیده بان ایران در مجلس؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خطاب به مردم با طرح این پرسش که آیا ناخالصی‌ها در صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مدارس و ورزش و بقیه صنوف و حتی مجلس را دیدید؟ گفت: هرچند بسیار جزیی و اندک اما شئ متعفن و گندیده فضای بزرگی را بد بو می‌کند و نمی‌گذارد بوی خوش حق به مشام برسد؛ انقلابی که به فرموده امام راحل برای انقلاب مهدی موعود (عج) است باید خالص و معطر و جان افزا برای آن عزیز در راه باشد.

غضنفرآبادی تاکید کرد: مردم و مسئولان باید از این حادثه نهایت استفاده را بکنند و ماهیت نفوذی‌ها مشخص شود. همچنین باید در انتخاب مدیران در همه عرصه‌ها هوشیاری به خرج داد.

وی در پایان اظهار کرد: کور باد چشمان ما که بخواهیم برنامه‌هایی را تماشا کنیم که مجریان آن انسان‌های پست و بی ارزشی باشند که خیمه شیطان را بر خیمه امام زمان (عج) ترجیح بدهند.

منبع: سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر