کد خبر: 141379
A

سعیدی: در حوادث اخیر یزیدیان چادر از سر زن مسلمان برداشتند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا می‌گوید: امروز بعد از حدود ۱۵ قرن متأسفانه در حوادث اخیر دیدیم که رهروان یزید ملعون، چادر از سر زن قهرمان مسلمان برمی‌دارند و او را کتک می‌زنند.

سعیدی: در حوادث اخیر یزیدیان چادر از سر زن مسلمان برداشتند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی، با اشاره به حوادث روزهای گذشته در کشور، اقدامات ساختار شکنانه اغتشاشگران و هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

در تاریخ صدر اسلام همگان شاهد «علی مظلوم مقتدر» بودیم، ولی شاید درک صحیحش برای برخی دشوار بود، امّا بعد از ۱۵ قرن تاریخ تکرار گردید و در عصر حاضر شاهد «سید علی مظلوم مقتدر» هستیم.

در تاریخ خواندیم که مَعجر و چادر از سر زینب کبری (س) برداشته و به ساحت دختر امام اول شیعیان هتک حرمت شد، اما شاید باورش برای برخی سخت بود.

امروز بعد از حدود ۱۵ قرن متأسفانه در حوادث اخیر دیدیم که رهروان یزید ملعون، چادر از سر زن قهرمان مسلمان برمی‌دارند و او را کتک می‌زنند.

در تاریخ شاهد تشیّع مظلوم بوده‌ایم، ولی باور نمی‌کردیم که بعد از نزدیک به ۱۵ قرن شاهد انقلاب اسلامی و ملت مسلمان مظلوم باشیم.

واقعیت این است که همه اشرار عالم (جبهه کفر، استکبار، نفاق و ارتجاع منطقه) دست به دست هم داده‌اند تا غافل از آیه شریفه «یَدُ الله فَوقَ اَیدیهِم» به خیال خام خود، انقلاب اسلامی را از مسیر خود خارج سازند؛ اما همگان بدانند ملت انقلابی ایران و زعیم عالی‌قدر آن به حول و قوه الهی نگهبان این نظام و انقلاب هستند و طبق سنت الهی، این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر