کد خبر: 14138
A

عراقچی از همکاری روسیه در اجرای برجام قدردانی کرد

عراقچی از روسیه در خصوص ادامه همکاری برای اجرای برجام و تاکید دو طرف بر ادامه نشست‌های دوره‌ای در این رابطه قدردانی کرد.

عراقچی از همکاری روسیه در اجرای برجام قدردانی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید عباس عراقچی معاون وزیر  امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در امور حقوقی و بین المللی روز 20 بهمن ماه به منظور ادامه نشست‌های دوره‌ای در خصوص اجرای برجام و تحولات دوجانبه و بین‌المللی امروز وارد مسکو شد و با ریابکوف معاون وزیر امورخارجه روسیه و مسئول پی‌گیری امور برجام دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه انجام گرفت دو طرف ضمن بررسی مسائل دوجانبه بر تداوم همکاری‌ها در امور بین‌المللی خصوصا اجرای برجام و همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای، موضوع منطقه عاری از  سلاح هسته‌ای و شیمیایی و همچنین همکاری در خصوص سوریه در محافل بین‌المللی تاکید کردند.

ریابکوف بر همکاری‌های بین‌المللی در رابطه با ایجاد منطقه عاری از سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه و هماهنگی‌های روسیه با کشورهای عربی در این خصوص تاکید کرد.

دو طرف همچنین توافق نمودند گفت‌وگوهای دوجانبه در رابطه با برجام و خلع سلاح هسته‌ای را  در سطوح کارشناسی و ادارات کل ادامه دهند.

در این دیدار  عراقچی از ادامه همکاری‌های روسیه در خصوص اجرای برجام تشکر و قدردانی کرد.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر