کد خبر: 141385
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

نماینده آبادان: معترضان کف خیابان زیر ۱۸ سال هستند/ امنیت بر اینترنت اولویت دارد/ اگر این نظام مقدس نباشد دیگر اسلام و مقدسات و محور مقاومتی باقی نمی‌ماند/ طی ۴۲ سال اخیر عملکرد ضعیفی داشتیم

سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر به دیده‌بان ایران گفت: سعودی‌ها، رژیم صهیونیستی و انگلیس خود اعتراف کردند که این اغتشاشات را حمایت و ساماندهی میکنند و از طریق ایادی خود فراخوان‌ها را منتشر میکنند.

نماینده آبادان: معترضان کف خیابان زیر ۱۸ سال هستند/ امنیت بر اینترنت اولویت دارد/  اگر این نظام مقدس نباشد دیگر اسلام و مقدسات و محور مقاومتی باقی نمی‌ماند/  طی ۴۲ سال اخیر عملکرد ضعیفی داشتیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شنیده شدن صدای اعتراض مردم یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از وقوع بحران‌های اجتماعی است. البته گاهی مواجهه با برخی حوادث اجتماعی اجتناب ناپذیر است، اما دوری از نگاه امنیتی به مسائل و پذیرش نظر منتقدین شاید یکی از میانبرها برای خروج از وضعیت بحران است که متاسفانه در کشورمان کمتر دیده‌ می‌شود.

نگاه صفر و صدی به مسائل امنیتی نیز از آن جمله مواردی است که باید از عرصه سیاست‌ورزی کنار زده شود، زیرا هرگز نمی‌توان یک جمعیت معترض خیابانی را دشمن و یا عامل دشمن خارجی دانست و از سوی دیگر نباید به یک حادثه اجتماعی نگاه خوشبینانه داشت و آن را تنها از دریچه جامعه‌شناسی مورد ارزیابی قرار داد.

58

دشمنان قسم خورده می‌خواهند ایران را ناآرام کنند

در همین رابطه سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان و عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران گفت: دشمنان قسم خورده ایران وارد کار شده و تلاش میکنند کشور را ناآرام کنند.

وی با بیان اینکه اگر ایران نبود؛ اسلام نبود و اسمی از تشیع باقی نمی‌ماند افزود: اگر این نظام مقدس نباشد تشیع از بین رفته و دیگر اسلام و مقدسات و محور مقاومتی باقی نمی‌ماند.

پشت پرده انتشار فراخوان‌ها چه کسانی هستند؟

محفوظی با اشاره به اینکه چیزی به اسم جوانان محلات تهران نداریم که فراخوان ندهند، پشت فراخوان‌هایی که داده میشود دشمنان ایران قرار گرفته‌اند عنوان کرد: سعودی‌ها، رژیم صهیونیستی و انگلیس خود اعتراف کردند که این اغتشاشات را حمایت و ساماندهی میکنند و از طریق ایادی خود فراخوان‌ها را منتشر میکنند.

56

افرادی که در کف خیابان هستند فریب خورده‌اند

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با گسترش جو ناآرام به برخی مدارس کشور به دیده‌بان ایران گفت: طی ۴۲ سال اخیر از لحاط فرهنگی عملکرد ضعیفی داشتیم در واقع فرهنگ را فراموش کرده‌ایم، در حال حاضر اگر بخواهیم این غائله را جمع کنیم باید از خانواده‌ها شروع کنیم. کسانی که به کف خیابان می‌آیند کم‌سن و سال و اعلب زیر ۱۸ سال هستند پس لازم است که خانواده‌ها فرزندان خود را هدایت و تربیت کنند و با گفتن حقایق، مانع از فریب و حضورشان در خیابان‌ها شوند. 

وی در بخش پایانی گفتگوی خود با دیده‌بان ایران با بیان اینکه امنیت شوخی‌بردار نیست افزود: هر کشور و نظامی برای حفظ امنیت خود تلاش میکنند و حفظ این امنیت بر عهده نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی است که با ابزار و راهکار این کار را انجام میدهند.

محفوظی تاکید کرد: در شرایط فعلی طبیعی است که فضای مجازی محدود شود. اگر جو ناآرام شود همه در معرض خطر قرار دارند و باید حواسمان جمع باشد تا با دست خودمان امنیت‌مان را از دست ندهیم.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر