کد خبر: 14143
A

انتقاد یک نماینده مجلس از شایعه پراکنی در فضای مجازی

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از برخی دروغ پراکنی‌ها و شایعه پراکنی ها در فضای مجازی انتقاد کرد.

انتقاد یک نماینده مجلس از شایعه پراکنی در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شمس الله شریعت نژاد در جشن شورای اداری و انقلاب و آئین معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر با اشاره به اینکه غرب مازندران همیشه فرصت ها را برای توسعه از دست داده است، تصریح کرد: برخی از اختلافات موجود در منطقه سوءاستفاده کرده و نیروهایی در منطقه به خدمت گرفته شدند که اهل منطقه نبودند.

وی با اشاره به اینکه باید در صدد اصلاح مشکلات و برنامه های توسعه ای باشیم، افزود: امروز بسیاری از مشکلات در حوزه توسعه ای رفع شده است و تنها باید برنامه محور بود.

شریعت نژاد با اشاره به شرایط فعلی کشور اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و اقتصاد به شاخص های مورد انتظار دست نیافتیم و مطالعه شاخص های فرهنگی و اقتصادی نشان می دهد که چه فرصت هایی از دست رفته است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط امروز کشور نسبت به قبل از انقلاب رشد بسیاری داشته است، افزود: مدیران باید شرایط جامعه را به درستی کرده و نیازی به تعریف و تمجید نداشته باشند.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه اقتصاد درون گرا در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ذکر شده است، تصریح کرد: توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل شرایط اقتصادی فعلی در کشور است.

وی با بیان اینکه امروز ایران هراسی از تهدیدهای خارجی ندارد، گفت: بیشترین نگرانی از وضعیت داخلی کشور است، باید بدانی حفظ نظام از هر واجبی واجب تر است.

شریعت نژاد با انتقاد از دروغ پراکنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی تخریب های بسیاری وجود دارد؛ اینگونه نیست که همه مدیران اهل خوردن و بردن باشند مدیران خدومی در نظام اسلامی مدیریت می کنند که ارزش بسیاری دارند.- خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر