کد خبر: 141722
A

واکنش یک امام جمعه به حضور اسرائیل در منطقه: رژیم صهیونیستی در حد و اندازه انقلاب ما نیست

امام جمعه شهر اصلاندوز می‌گوید: رزمایش اخیر سپاه پاسداران در طول مرزی کشور آذربایجان، نشان از وقت شناسی و اشراف سپاه به مسائل روز و منطقه دارد.

واکنش یک امام جمعه به حضور اسرائیل در منطقه: رژیم صهیونیستی در حد و اندازه انقلاب ما نیست

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: طبق آموزه‌ دین و آیات الهی، سرانجام نیکو برای کسانی است که ایمان به خدای یگانه آورده و عمل صالح انجام می‌دهند، بنابراین نتیجه ایمان در کنار عمل صالح برای انسان، عاقبت خوش است و پاداش تقوا بر اساس ایمان شخص سنجیده می‌شود.

وی با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: زندگی ماشینی باعث کاهش تحرک و فراموشی ورزش در زندگی امروز شده است، ورزش سلامتی روحی و جسمی می‌آورد و همچنین باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به قهرمانان ورزشی منطقه اردبیل، افزود: استان اردبیل زمانی قهرمانان ملی و جهانی را به دنیا معرفی می‌کرد، امروز نیز تلاش مسئولین را می‌طلبد که با حمایت از ورزشکاران، دوباره شاهد شکوفایی ورزشکاران استان و شهرستان اصلاندوز باشیم.

خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به انتخاب عبدالطیف رشید به عنوان رئیس جمهور کشور عراق، گفت: بعضی از افراد با حمایت برخی از جریان‌ها دنبال کارشکنی در داخل عراق بودند، اما این جریان مقاومت بود که کشور عراق را به سمت آرامش برد.

امام جمعه اصلاندوز با تبریک به دلاور مردان و رزمندگان ایرانی گفت: رزمایش اخیر سپاه پاسداران در طول مرزی کشور آذربایجان، نشان از وقت شناسی و اشراف سپاه به مسائل روز و منطقه دارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ایجاد پایگاه‌های مختلف در کشور آذربایجان هیچ وقت نمی‌تواند تهدیدی برای کشور عزیز ایران باشد، زیرا در حد و اندازه این انقلاب نیست.

حجت الاسلام جعفرزاده بیان کرد: بصیرت پاسداران این اجازه را به دشمنان نخواهد داد که بر علیه کشور اقدامی انجامی بدهند.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر